Skrevet av Emne: Hva slags kosttilskudd skal jeg ta? Overvektig nybegynner  (Lest 3320 ganger)

Utlogget karroo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Nå har vekten virkelig tatt overhånd! Er 170 cm og nesten 90 kg. Har meldt meg inn i treningsstudio, ikke noe veldig for meg men.. Må vel prøve. Det jeg lurte på er, hva skal jeg ta av kosttilskudd? (Sånn bortsett fra et sunt kosthold selvfølgelig!) Det er så mye merker, varer og nettsider.. Blir helt forvirret i jungelen av aminosyrer, kreatin, proteinpuler, barer etc. Jeg kan gjerne spise sunt en hel dag, for å så spise en hel sjokolade  Undecided Så tenkte kanskje proteinbarer var en lur ide for å erstatte sjokoladen? Ikke vet jeg! Er helt ny som sagt, trenger noe som er langsiktig og ikke prøve et par dager før det blir det samme gamle. Er veldig glad i styrketrening da, og dansing. Noen tips? Tusen hjertelig takk for svar på forhånd!!

- Karoline

Utlogget karroo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

(Må bare legge til at jeg sliter veldig mye med lite energi, så å spise riktig vil være hovedfokus fremfor å trene ofte. Kanskje noe av energyboosterne vil virke?)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!