Skrevet av Emne: Fortrenne fett og bygge muskler samtidig?  (Lest 7636 ganger)

Utlogget WannaG3TFit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Fortrenne fett og bygge muskler samtidig?
« : 31. desember 2015, 15:43 »
Hei, jeg er en tenåring som har trent i studio i ca. ett år nå, og har bygd litt muskler og forbrent litt fett. Målet mitt er å få litt mer muskler og sixpack til sommerferien. Jeg er ca. 170 cm høy, veier 60 kg og ligger rundt 15% fett. Er det da mulig å forbrenne fett og bygge muskler samtidig? Hvis ikke, hvordan kan jeg ellers nå målene mine?
Takk for svar:)

Utlogget Kolberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: Fortrenne fett og bygge muskler samtidig?
« #1 : 26. februar 2016, 10:19 »
Om du selv er sikker på at du er kommet over nybegynnerfasen (Der du kan bygge muskler og forbrenne fett samtidig)
Noe jeg selv tviler på da du er ganske så lett for vekten din og fettprosenten er noe høy.

Selv ville jeg nok bare begynt med cardio 2-3 ganger I uken, etter 2-3 uker ser du framgangen din. Stopper det opp ? Ta 4 ganger I uken, når det stopper opp så øker du kcal du forbrenner hver cardio økt. Begynne på 250-300 kcal, og øke med 50 kcal hver gang du kommer på et platå så vil du alltids få framskritt.
Om du er som mange og hater cardio er det ikke så veldig nøye hvor du får kcal inn fra, en dag sykling en annen dag mølla osv osv bare for å holde motivasjonen oppe.
Ta incline på tredemølla og gå I 20-30 minutter istede for å jogge, er mange muligheter.

Trur nok du klarer og legge på deg et kilo muskelmasse og gå ned noe I fett til sommern om ønske er stort nok Wink

Utlogget Olseen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Fortrenne fett og bygge muskler samtidig?
« #2 : 02. mars 2016, 16:50 »
Du kan ikke bygge muskler samtidig som du brenner fett, derfor burde du først bulke ved å spise mer og trene mer volum og deretter cutte som du gjør ved å kutte ned kaloriene til du har nådd en viss fett prosent.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!