Skrevet av Emne: Loggbok-Candito  (Lest 7023 ganger)

Utlogget Applepower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Loggbok-Candito
« : 06. januar 2016, 23:30 »
Nå har jeg kjørt gjennom Candito 6 week program, som jeg ble ferdig med i jula. når jeg starta programmet hadde jeg følgende maxer:
Benk 125, Markløft 200 og knebøy 165. Når jeg var ferdig med programmet så testet jeg ny max i både benk og bøy, da hadde jeg gått opp til 130 i benk og 180 i bøy. Markløften har jeg ikke prøvd nytt maxløft i enda men tok 4 reps på 190 i uke 5 som i følge programmet kan ganges med 1,09 for å finne ny max som da blir 207,1.

Jeg er 181 høy og veier 99 kg atm. Jeg skal kjøre på videre med Candito, startet opp mandag 04/01/2016 men nå skal jeg prøve å gå ned endel i vekt. I følge "My Fitness Pal" skal jeg ligge på rundt 2000 kcal om dagen, da går jeg ned ca 0,8 kg i uka, jeg går på skole så sitter mye stille. Kommer til å justere det opp litt vist jeg kjenner jeg mister styrke.

Dagen idag:
146 gram carbs, 65 gram fett og 135 gram protein, totalt kcal 1800. Ble litt lite idag, pleier å ligge på over 150 g protein men er ingen krise.

Noen som har kommentarer tips til kostholdet mitt ?

Når jeg det gjelder Candito programmet så brukte jeg de nye maxene til å regne ut programmet, men på underkropp økta på mandag så var knebøyen litt i grenseland kjente jeg, det gikk men var helt tom etterpå, skulle da kjøre markløft etterpå men hadde ikke krefter til å gjøre det.
Når det gjelder overkropp økta på tirsdag, så bomma jeg på sett 4 og 5. skulle ta 8 reps på 97,5 og klarte det nesten men fikk ikke til siste lockouten så fikk ikke lagt stanga på plass, hadde selvfølgelig ikke spotter furious så skulle jeg ta 100 kg etterpå 6 reps men klarte bare 5.

Har justert ned programmet litt nå, er det noen som har erfaring med candito og har hatt samme problem?



Utlogget Applepower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Loggbok-Candito
« #1 : 08. januar 2016, 20:51 »
Dagen idag så langt : 

protein 170 g
carbs 151 g
fett 55 g

totalt kcal 1792. tenkte å ta noen riskaker og kanskje en shake for å få i meg minst 2000 kcal og skulle kanskje ligge litt høyere på carbs.
Hvor mye carbs bør en egentlig ligge på når man er på diett?

Har også hatt underkropps økt idag som gikk overraskende lett!

Utlogget Applepower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Loggbok-Candito
« #2 : 13. januar 2016, 09:28 »
Har justert opp kcal inntaket litt nå til 2400, kjente på overkropps økta på lørdag att det var lite trykk, men økte inntaket etter det og kjente det var mye bedre trykk og mer energi på treninga igår.

macros igår:
217 protein
245 carbs
49 fett

totalt kcal 2336

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!