Skrevet av Emne: Tartarus Treningslogg 2016  (Lest 5128 ganger)

Utlogget Mvpkimrkv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • "Discipline weighs an ounce, regret weighs a ton."
Tartarus Treningslogg 2016
« : 06. januar 2016, 23:44 »
Nå er det drøye 3 år siden sist jeg var aktiv bruker på TF, og en trofast hund vender som regel tilbake der han finner maten. For meg som var oppvokst i et fjellhøl i Sør Trøndelag der eneste fysiske kilde til informasjom var en tynnfeit gymlærer som luktet billig sprit og tobakk, så var det Treningsforum og dets brukere som ga meg linjene å følge.

Treningen de siste årene har vært som aller fleste har hatt, både gode og dårlige tider. Men er man lojal mot jernet er jernet lojal mot deg. Hovedmålet mitt som nybegynner har med tiden forandret seg fra den typiske "schwær" til mer den gjennomførte gode formen og fysikken. En ting er å vokse, en annen er å kunne flytte på daukjøttet. Som en god kompis og 'gym-kriger' sa en gang, "manj må kunj pul å uten atn ska dra på sæ infarkt. Bli bare styr"

Godt er det å se at mange av de som var her før er her fortsatt, og når ola og kari nordmanns syn på trening har kommet dit dagens treningsbilde er, er det godt å vite at folk er like ivrige til å hjelpe og lære bort.


Så, over til dagens økt. Siste mnd har vært som så grunnet travle jobbdager og tette turnuser. Den universale sluttdatoen for prosjekter og jul. Styrken som alt annet har ramlet noe av og første runde med benkpress 01 januar fikk meg til å se ut som en 80åring med et alvorlig tilfelle av parkinsons. Men som før jevner dette seg ut.

Dagens:

Benkpress:  (Gradvis økning)
100,00x1x5
110,00x1x5
120,00x3x3/ toppsett (øk)
110,00x1x3
100,00x1x8
60,00x1x Failure

Brystpress (maskin):
72,50x4x15 (øk)

Incline Hantelpress:
35,00x3x12

Hantel flyes:
17,50x4x15

Pushups:
KV x3xMaks rep

Geriljakardio (8 intervall).
"It is not the critic who counts, not the one who points out how the strong man stumbled or how the doer of deeds might have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred with sweat and dust and blood; who strives valiantly; who errs and comes short again and again; who knows the great enthusiasms, the great devotions, and spends himself in a worthy cause; who, if he wins, knows the triumph of high achievement; and who, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat."

IG- mvpkimrkv

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!