Skrevet av Emne: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?  (Lest 9748 ganger)

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« : 07. januar 2016, 19:32 »
jeg er 16 år, endomorph, 175cm, 75kg, mellom 20% og 25% kroppsfett + svak. som dere ser så er dette gener fra helvete. jeg har mistet jævla mye motivasjon. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og begynner å tro at steroider er det eneste håpet mitt

hvordan får jeg tak i steroider

Utlogget madsis44

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #1 : 07. januar 2016, 19:39 »
Hva er det du egentlig ønsker å oppnå?  Det virker kanskje ikke som at du har verdens sterkeste psyke på dette tidspunket, og bruk av steroider vil mest sannsynlig forverre denne, ihvertfalll om du ikke får ønskede resultater, og det kan virkelig få fatale konsekvenser.
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 180kg@1x1
Benk: 145kg@1x1
Mark: 250kg@1x1

96mod, 26 år.

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #2 : 07. januar 2016, 19:41 »
Hva er det du egentlig ønsker å oppnå?

ripped body med styrke

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #3 : 07. januar 2016, 19:52 »
Hva er det du egentlig ønsker å oppnå?  Det virker kanskje ikke som at du har verdens sterkeste psyke på dette tidspunket, og bruk av steroider vil mest sannsynlig forverre denne, ihvertfalll om du ikke får ønskede resultater, og det kan virkelig få fatale konsekvenser.

målet mitt nå er å miste fett så fort så mulig (gå ned fra 20-25% til 10-12%, mens jeg øker i styrke hvis det går an)

hva burde jeg gjøre og hvordan burde jeg trene

Utlogget madsis44

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #4 : 07. januar 2016, 22:28 »
målet mitt nå er å miste fett så fort så mulig (gå ned fra 20-25% til 10-12%, mens jeg øker i styrke hvis det går an)

hva burde jeg gjøre og hvordan burde jeg trene

Det første du bør gjøre er å finne ut hvor mange kalorier kroppen din trenger for å vedlikeholde den vekten du har nå. Det finnes mange kalkulatorer som gir deg et Ca. svar på dette på nettet, bruk Google. Når du har funnet ut hvor mange kalorier du trenger pr dag, så lager du deg en simpel diettplan som du legger opp til å utgjøre 200-300 færre kalorier enn hva du trenger for vedlikehold. Da vil du sakte men sikkert miste vekt, uavhengig om du trener eller ikke. I teorien er vekttap svært enkelt. Kcal inn Vs Kcal ut.

Et treningsprogram jeg anbefaler deg er Kaliber sitt powerbuidling program. Har kjørt dette selv på diett med gode resultater. Det fokuserer på få øvelser og få sett, men det skal være intensivt. Les om programmet i linken under:

http://www.kalibergym.no/5x5-powerbuilding/
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 180kg@1x1
Benk: 145kg@1x1
Mark: 250kg@1x1

96mod, 26 år.

Utlogget Mvpkimrkv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • "Discipline weighs an ounce, regret weighs a ton."
Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #5 : 08. januar 2016, 13:18 »
At steroider er eneste utvei er i overkant idioti. Du er 16 og alle 'midler' du trenger vil kroppen din bidra med naturlig.
Her klarer folk med fysiske mangler og defekter å redusere vekt, ikke så lenge siden jeg så en video av en med CP som sleit opp noen hantler. Også skal de med godt utgangspunkt ty til steroider pga motgang. Sett deg ned å les på problemstillingene, skaff deg oversikt over hva du spiser og hvordan du trener, deretter prøv å finne ut hvilke tiltak som burde foretas. Ovennevnt er energi inn/energi ut-prinsippet nevnt. Kom deg i aktivitet, kardio, tren godt og kontinuerlig, sov som en stein og hold kursen. Så skal du se over tid at du slipper å trykke i deg noe som helst.


M.a.o, ligg unna steroider Smiley
"It is not the critic who counts, not the one who points out how the strong man stumbled or how the doer of deeds might have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred with sweat and dust and blood; who strives valiantly; who errs and comes short again and again; who knows the great enthusiasms, the great devotions, and spends himself in a worthy cause; who, if he wins, knows the triumph of high achievement; and who, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat."

IG- mvpkimrkv

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #6 : 08. januar 2016, 13:57 »
Det første du bør gjøre er å finne ut hvor mange kalorier kroppen din trenger for å vedlikeholde den vekten du har nå. Det finnes mange kalkulatorer som gir deg et Ca. svar på dette på nettet, bruk Google. Når du har funnet ut hvor mange kalorier du trenger pr dag, så lager du deg en simpel diettplan som du legger opp til å utgjøre 200-300 færre kalorier enn hva du trenger for vedlikehold. Da vil du sakte men sikkert miste vekt, uavhengig om du trener eller ikke. I teorien er vekttap svært enkelt. Kcal inn Vs Kcal ut.

Et treningsprogram jeg anbefaler deg er Kaliber sitt powerbuidling program. Har kjørt dette selv på diett med gode resultater. Det fokuserer på få øvelser og få sett, men det skal være intensivt. Les om programmet i linken under:

http://www.kalibergym.no/5x5-powerbuilding/

hvordan kan jeg miste fett fort uten å telle kalorier/macros? det er jævla stress å telle kalorier/macros

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #7 : 08. januar 2016, 13:59 »
At steroider er eneste utvei er i overkant idioti. Du er 16 og alle 'midler' du trenger vil kroppen din bidra med naturlig.
Her klarer folk med fysiske mangler og defekter å redusere vekt, ikke så lenge siden jeg så en video av en med CP som sleit opp noen hantler. Også skal de med godt utgangspunkt ty til steroider pga motgang. Sett deg ned å les på problemstillingene, skaff deg oversikt over hva du spiser og hvordan du trener, deretter prøv å finne ut hvilke tiltak som burde foretas. Ovennevnt er energi inn/energi ut-prinsippet nevnt. Kom seg i aktivitet, kardio, tren godt og kontinuerlig, sov som en stein og hold kursen. Så skal du se over tid at du slipper å trykke i deg noe som helst.


M.a.o, ligg unna steroider Smiley

burde jeg løfte tilfeldig vekter til failure eller telle sets og reps og alltid prøve å gå opp i vekt (når jeg klarer antall sets og reps)

hva er best for max gains. failure eller progressive overload?

Utlogget madsis44

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #8 : 08. januar 2016, 14:19 »
troll
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 180kg@1x1
Benk: 145kg@1x1
Mark: 250kg@1x1

96mod, 26 år.

Utlogget terrorist

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8


Utlogget Mvpkimrkv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • "Discipline weighs an ounce, regret weighs a ton."
Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #10 : 08. januar 2016, 19:33 »
hvordan kan jeg miste fett fort uten å telle kalorier/macros? det er jævla stress å telle kalorier/macros

Fettfjerner. Zalo skal funke, 2 gode munnfuller hver dag.
Omega3-kapsler rektalt er også en metode noen velger.


burde jeg løfte tilfeldig vekter til failure eller telle sets og reps og alltid prøve å gå opp i vekt (når jeg klarer antall sets og reps)

hva er best for max gains. failure eller progressive overload?

Finn din arbeidsvekt og noter ned denne, øk taktvis etterhvert som du føler du mestrer en bestemt mengde.

 Ting tar tid 'nontheless".
Cluet ditt for å vokse er å utsette kroppen for et "stress" den ikke er vant til, der den naturlig vil prøve å tilpasse seg det. Korrekt ernæring, kontinuerlig trening, interesse og din vilje er det som bestemmer progresjonen. Over tid er det din evne til å trene med kontinuitet og vilje om oppnåelse som bestemmer utfallet.
Den hjelper ikke å kjøre nåler i rumpa, kjøpe et koffertsett med manualer og curle dagen lang på sengekanten. Det kreves mer. Les deg opp og prøv å lær. Og det er et hav av informasjon der ute.
"It is not the critic who counts, not the one who points out how the strong man stumbled or how the doer of deeds might have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred with sweat and dust and blood; who strives valiantly; who errs and comes short again and again; who knows the great enthusiasms, the great devotions, and spends himself in a worthy cause; who, if he wins, knows the triumph of high achievement; and who, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat."

IG- mvpkimrkv

Utlogget PTjay

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #11 : 12. september 2016, 15:09 »
Det tar tid å bygge muskler ! Du er 16 år. Nå du begynner å bli voksen .  Jeg begynte i din alder , trente år inn og år ut. Droppa til og med russefeiringen med å pumpe og ikke ødelegge massen . Tren i 5 år i strekk så skal jeg love deg alle kommer til å legge merke til deg Wink

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #12 : 14. september 2016, 12:15 »
Beste trollthreaden jeg har sett på lenge. En jævla lat 16 åring vil ta en snarvei til drømmekroppen.

FYI. Steroider vil ikke endre muskelfasongen din. Det er genetisk (chest gap, hvordan bicepsen er formet, hvordan magerutene dine er plassert +++)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #13 : 16. september 2016, 14:43 »
Bortskjemt 16 åring som ikke har lært at ting faktisk tar tid, og at man må jobbe for å oppnå noe.

Hvis du begynner å trene nå, og holder det gående til du er 20, kommer du til å ha en langt over gjennomsnittet fysikk. Slutt å skyld på gener når du akkurat er over konfirmasjonsalder. Skjerp deg!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget WingsofKynareth

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: helt jævlige gener, er steroider håpet mitt?
« #14 : 16. september 2016, 22:27 »
Da jeg var 16 og fylte diesel, så trente jeg i kjelleren på gymnaset etter skoletid i smithmaskin, med vanlige klær og allværsjakke. Benkpress. Der startet min vektløftingskarriere.

Jeg visste ikke hva steroider var og vet det fortsatt ikke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!