Skrevet av Emne: Hjelp til en lett meny  (Lest 4435 ganger)

Utlogget J-dawg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 46

Hjelp til en lett meny
« : 16. januar 2016, 20:58 »
Hei. Jeg og kjæresten min prøver å sette igang treningen igjen og har begynt med myfitnesspal.

Jeg skal ned fra 120 til 85,  hun fra 90 til 60. Vi har allerede gått ned 5 kg hver.
Vi har lagt oss et mål på 1 kg i uken og jeg havnet på 1600 kcal,  hun på 1200.

Har trent i 10 år, men lite siden jeg traff kjerringa.
Jeg trener styrke 3 dager i uka og prøver å gå en time de resterende dagene om jeg har tid. Vi jobber skift og har en nyfødt.

Men sliter litt med å holde oss innenfor inntaket. Føler det blir så lite kalorier igjen til middagen.

Det vi har gjort hittil er.
Frokost - 3 knekkebrød med lett ost eller skinke, 1 glass melk. 1 150 g tine yoghurt og 1 kopp kaffe. (Prøvd yoplait,  men ikke noe glad i den)
Mellommåltid - 1 eple
Lunch - 4 knekkebrød med 100 g leverpostei.  Vet det er mye kalorier,  men lett og oppbevare i skapet. 1 glass melk
Middag - Hjemmelaget tomatsuppe med egg, gryterett eller kyllingfilet med litt salat.
Lørdag vil vi gjerne ha en lett pizza og søndag kjøttkaker.
Dessert  - 1 eple med 1/2 boks hjemmelaget vaniljekesam. (Bare når vi har gått)

Vi vil gjerne ha  hjelp til litt enkel lett mat. Gjerne gryterett, suppe eller pasta retter.
Vil også ha forslag til litt lettere lørdagskos.

Vi liker det meste men er ikke glad i fisk.
Av grønnsaker liker jeg ikke mais, sopp eller brokkoli.

Gå til:  

Varinder Singh Ghuman er en profesjonell vegetariansk kroppsbygger fra India.

20 enkle og effektive kostholdstips

Kosthold20.09.2019484

Her får du 20 tips for effektivisere ditt kosthold.

Jefferson Squat

Trening19.09.2019275

Dette er en unik og særegen øvelse.
Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

Slik bør du trene leggene dine

Trening17.09.2019577

Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.