Skrevet av Emne: What to do?  (Lest 4691 ganger)

Utlogget jaudå

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

What to do?
« : 19. januar 2016, 18:59 »
Jeg ble operert for prolaps i nakken i november 2015. Under operasjonen skadet de en nerve i skulderen som skal være i orden igjen etter 3 mnd.

Under kan dere se bilde av formen nå.

Jeg har trent en del før, men det har bare blitt litt av og til.

Når jeg ble operert begynte jeg med en gang å gå mye tur, og begynte å trene etter en mnd.
Nå har jeg trent i ca 2 mnd, og veier idag 82.6 kg. Før operasjonen veide jeg 89kg, men jeg gikk ned til 85kg allerede etter 2 uker.

Jeg prøver å spise sundt hele døgnet. Spørsmålet er om jeg rett og slett spiser for lite?
Helt ærlig så tror jeg at jeg at jeg ikke får i meg mer enn 1500kcal om dagen :/
Er vandt til å spise mye, men ikke så sunt. Så når jeg begynte å spise sunt nå, så må man jo spise så mye for at det skal bli noen kalorier av det  :Smiley
Målet er å komme ned på 78kg, så 4kg må bort.
Jeg har veid rundt 83 kg i 2.5 uke nå, og jeg ser ingen forskjell på kroppen.

Målet er å ha en grei "strandkropp" til sommeren, og jeg lurer på  hva som vil være det beste nå?
Jeg er sykemeldt i nøyaktig en mnd til nå, så jeg kan kjøre på med det jeg blir anbefalt.
Nå har jeg minimalt med styrke i høyre skulder pga skaden, så det jeg lurer på er:

Skal jeg kjøre på med turgåing og gerilja kardio, og trene styrke det jeg klarer, samt ligge i kaloriunderskudd den måneden jeg er sykemeldt nå, og få ned fettprosenten det jeg klarer, eller skal jeg gjøre det jeg klarer av styrketrening og ligge i kalorioverskudd for å prøve å bygge litt, og så deffe igjen i april?

Dagene mine så ser omtrent slik ut:

Stå opp i 08-tiden.
Frokost  Proteinpannekake eller proteinshake
styrketrening
Hjem og slappe av litt
Lunsj.  Kyllingfilet og grønnsaker
Ut å gå/jogge 5-8 km
middag. Kylling eller noe annet kjøtt og grønnsaker
Proteinshake om kvelden og kanskje en yoghurt med friske bær

Dette betyr kanskje ikke så mye for din del, men for min del betyr det mye å få litt tips og veiledning til hva som er best.









Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!