Skrevet av Emne: nybegynner  (Lest 7668 ganger)

Utlogget guttpå16

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

nybegynner
« : 15. desember 2015, 16:15 »
hei! jeg er en gutt på 16 år (født i 99, strax 17) og jeg har bestemt meg for og trene! men jeg trenger litt tips for og komme igang. jeg har trent litt før og begynte å se litt resultater men pga skade i handa måtte jeg droppe det i 2 uker og datt helt ut Sad jeg er ca 185 høy og veier ca 86 kg så jeg har litt ekstra fett på magen. jeg trenger hjelp med og lage ett program som jeg kan følge og kanskje et kosthold program også mitt mål er og bli litt tynnere kanskje gå ned til 80 kg og bygge litt muskler (jeg setter kanskje andre mål senere men pr idag er det målet mitt) jeg håper dere kan hjelpe meg med det. jeh har nettop bestillt proteinpulver,kratinpuler,pwo og "ripped hardcore" (protein, kreatin og pwo funket før for meg)

Utlogget Kolberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: nybegynner
« #1 : 26. februar 2016, 10:24 »
Ville nok søkt på et splitprogram da dette har mest progresjon før nybegynnere som ikke har tenkt og tilbringe 5-6 dager på gymmen I uka (gjerne de første månedene)

Du vil nok gå ned noe I vekt når du beginner å trene styrke men for raskest progresjon er nok mølla (cardio) det beste for deg. Skal ikke mye mer til enn 2-3 ganger I uken på møllen så går det raskt om kostholdet er på plass.

Kan si med en gang at du har kastet bort penger på "ripped hardcore" da du får så og si ingenting igjen for pengene du har brukt der. Om du blir mer motivert av å ta kosttilskudd er jo dette fint eller om det tilfører en placebo som får deg igjennom treningsøktene er det jo bare positivt I den forstand.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!