Skrevet av Emne: Til PT´er der ute!  (Lest 6319 ganger)

Utlogget Liftgirl

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Til PT´er der ute!
« : 19. februar 2016, 20:19 »
Hei dere allerede PT´er der ute!

i dag fikk jeg en telefon om at jeg hadde fått jobb som trainee PT, altså at jeg ikke er ferdig utdannet enda. Det er jeg ikke før i midten av Juni. Med dette lurer jeg litt på hvordan dette fungerer, både når det gjelder lønn, kontrakter med kunder og andre generelle ting.

Har kun vært på to PT-kurs, så kan ikke alt for mye utenom egenerfaring så langt. Har dere noen generelle tips til nye PT´er? Dere ikke PT´er kan gjerne komme med innspill for hvordan du ønsker at din PT skal opptre Smiley

Utlogget madsis44

• Erfaren bruker
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Til PT´er der ute!
« #1 : 19. februar 2016, 23:31 »
PT-yrke er en vits IMO. Personer som ikke har peiling på trening som kun har lyst til å bli PT for å skrive det på Facebook og Instagram. Deltar på et par kurs, vips kan man kalle seg personlig trener. Sier ikke at du er en slik person, men følte bare for å lufte tankene litt.
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 170kg@1x1
Benk: 130kg@1x1
Mark: 220kg@1x1

96mod, 22 år, Kaliber Gym.

fett karbo protein

Utlogget Liftgirl

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Sv: Til PT´er der ute!
« #2 : 20. februar 2016, 00:25 »
Rett at alle kan bli PT, men som i alle andre yrker er det noen flinke og noen slik du beskriver. Sånne finnes det egentlig over alt. Så så lenge du ikke har noe relavant å si til innlegget mitt, så plis gå og luft tankene et annet sted Smiley

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.