Skrevet av Emne: Til PT´er der ute!  (Lest 7985 ganger)

Utlogget Liftgirl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Til PT´er der ute!
« : 19. februar 2016, 20:19 »
Hei dere allerede PT´er der ute!

i dag fikk jeg en telefon om at jeg hadde fått jobb som trainee PT, altså at jeg ikke er ferdig utdannet enda. Det er jeg ikke før i midten av Juni. Med dette lurer jeg litt på hvordan dette fungerer, både når det gjelder lønn, kontrakter med kunder og andre generelle ting.

Har kun vært på to PT-kurs, så kan ikke alt for mye utenom egenerfaring så langt. Har dere noen generelle tips til nye PT´er? Dere ikke PT´er kan gjerne komme med innspill for hvordan du ønsker at din PT skal opptre Smiley

Utlogget madsis44

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

Sv: Til PT´er der ute!
« #1 : 19. februar 2016, 23:31 »
PT-yrke er en vits IMO. Personer som ikke har peiling på trening som kun har lyst til å bli PT for å skrive det på Facebook og Instagram. Deltar på et par kurs, vips kan man kalle seg personlig trener. Sier ikke at du er en slik person, men følte bare for å lufte tankene litt.
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 180kg@1x1
Benk: 145kg@1x1
Mark: 250kg@1x1

96mod, 26 år.

Utlogget Liftgirl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Til PT´er der ute!
« #2 : 20. februar 2016, 00:25 »
Rett at alle kan bli PT, men som i alle andre yrker er det noen flinke og noen slik du beskriver. Sånne finnes det egentlig over alt. Så så lenge du ikke har noe relavant å si til innlegget mitt, så plis gå og luft tankene et annet sted Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!