Skrevet av Emne: Skinnyfat  (Lest 8333 ganger)

Utlogget Braah

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Skinnyfat
« : 23. februar 2016, 18:42 »
Hei! Er en gutt på 20 år, som begynner å bli lei magen min. Den er ikke spesielt stor eller fet, men heller ikke særlig muskuløs.

Når jeg har på meg t-skjorte osv, så er det ingen som tror at jeg er skinny fat, fordi jeg ser vanlig ut, altså slank. I tillegg er jeg 185 cm, så det syns ikke at magen er litt "løs". Når jeg tar av meg t-skjorta, så ser magen min litt for "løs" ut. Dette vil jeg veldig sterkt endre, men hvordan? Hvordan kan jeg stramme opp bare magen litt, evt fjerne det fettet? Andre kroppsdeler trenger jeg ikke å trene og treningstudio er uaktuelt pga lengde.

Har dere noe tips? Øvelser hjemme? Settes veldig stor pris på.

Utlogget IG: Halvorwang

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: Skinnyfat
« #1 : 03. mars 2016, 15:39 »
hos de fleste er magefettet det siste kroppen brenner. spesielt om du har en "endomorph" kropp.
Trikset med og brenne bort magefett ligger nesten 100% i diett. det er der sukker og dårlig fett lagres mest.
stop og spis sukker, start og spis sunt og rent. finn deg en god "diett"
Cardio som løping og HIIT er så klart en stor hjelp.

Styrketrening brenner også en del fett, siden kroppen bruker mye energi og næring på og bygge muskler.
da slipper du også og bli super skinny(miste muskler) i prosessen med og brenne bort magefettet.
Instagram: HalvorWang
Fitness viking!

\"Nothing worth having comes easy\"

Utlogget NoBro

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Skinnyfat
« #2 : 30. mars 2016, 20:25 »
Hei! Er en gutt på 20 år, som begynner å bli lei magen min. Den er ikke spesielt stor eller fet, men heller ikke særlig muskuløs.

Når jeg har på meg t-skjorte osv, så er det ingen som tror at jeg er skinny fat, fordi jeg ser vanlig ut, altså slank. I tillegg er jeg 185 cm, så det syns ikke at magen er litt "løs". Når jeg tar av meg t-skjorta, så ser magen min litt for "løs" ut. Dette vil jeg veldig sterkt endre, men hvordan? Hvordan kan jeg stramme opp bare magen litt, evt fjerne det fettet? Andre kroppsdeler trenger jeg ikke å trene og treningstudio er uaktuelt pga lengde.

Har dere noe tips? Øvelser hjemme? Settes veldig stor pris på.

"Andre kroppsdeler trenger jeg ikke å trene og treningstudio er uaktuelt pga lengde"

Hva mener du egentlig med denne uttalelsen ?

For det første kan du ikke punktforbrenne fett. Dvs. det finnes ingen øvelser eller diett på denne jord som vil forbrenne magefett i større grad enn annet fett på kroppen din. Når du forbrenner fett så forbrennes fett over hele kroppen din, logisk nok vil det ta lenger tid å forbrenne vesentlig fra deler av kroppen som har mere fett enn andre.

Og hva mener du med at "Treningssenter er uaktuelt pga lengde" ? At du med dine 185 cm er for høy til å trene på treningssenter ? Isåfall er jeg genuint interessert i å høre årsaken til dette, for da spørs det om jeg med mine 195 cm ikke har kastet bort ti år av livet mitt til å trene på senter.

For å svare på spørsmålet ditt: Hvis jeg var i din situasjon, altså "Tynnfeit" så ville jeg kjørt på med styrketrening og et fornuftig kosthold fra dag1, disse to tingene ville vært min prioritet nummer èn, med diett som nummer1. Du er 20 år, din testosteronproduksjon er etter all sannsynlighet så og si på topp, og muligheten til å bygge muskler og forme kroppen vil aldri bli større enn nå. Dette er den beste "Kuren" jeg kan komme på mot "Tynnfeithet"

Utlogget Småtjukk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Skinnyfat
« #3 : 31. mars 2016, 08:19 »
"Andre kroppsdeler trenger jeg ikke å trene og treningstudio er uaktuelt pga lengde"

Og hva mener du med at "Treningssenter er uaktuelt pga lengde" ? At du med dine 185 cm er for høy til å trene på treningssenter ? Isåfall er jeg genuint interessert i å høre årsaken til dette, for da spørs det om jeg med mine 195 cm ikke har kastet bort ti år av livet mitt til å trene på senter.

Tror muligens han snakker om avstand til treningssenter, at det er i overkant langt dit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!