Skrevet av Emne: Produktanbefaling ved kosttilskudd til styrketrening til gutt på 16 år  (Lest 8586 ganger)

Utlogget 0skr3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei, jeg er en gutt på 16 år, som har akkurat begynt å trene. Jeg trener rundt 4 ganger i uken, og jeg lurer på hva slags kosttilskudd dere vil anbefale.
Jeg er 185cm høy, og veier 69kg.
Jeg har tenkt til å kjøpe bigg mass gainer proteinpulver, siden jeg ønsker å øke i størrelse, og kreatin. Det er tilbud på proteinfabrikken for øyeblikket og jeg lurer på om dere har noen erfaringer, og om dere anbefaler noen av produktene.

Er takknemlig for alle svar!  Smiley

Utlogget Hartson

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Norges kjedeligste svar: Kjøp deg gjerne en boks proteinpulver, og få i deg det og litt karbo etter trening. Ellers er det viktig å spise nok og jevnt.
Kreatin og annet ville jeg ventet med, du vil få masse framgang i din alder bare med å trene og spise riktig.


Utlogget Bungalow Bill

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Hei, jeg er en gutt på 16 år, som har akkurat begynt å trene. Jeg trener rundt 4 ganger i uken, og jeg lurer på hva slags kosttilskudd dere vil anbefale.
Jeg er 185cm høy, og veier 69kg.
Jeg har tenkt til å kjøpe bigg mass gainer proteinpulver, siden jeg ønsker å øke i størrelse, og kreatin. Det er tilbud på proteinfabrikken for øyeblikket og jeg lurer på om dere har noen erfaringer, og om dere anbefaler noen av produktene.

Er takknemlig for alle svar!  Smiley

Har du nok penger til å kaste bort på ting som ikke funker så vær så god da spiller det jo egentlig ingen rolle ikke hva du kjøper.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Gainer kan være fint i din situasjon, selv om jeg liker å lage mine egne med blender. Pass på å tygge noe sammen med gaineren for å få med fordøyende ensymer i magen, ellers vil du kunne få problemer med fordøyelsen. Nøtter o.l. passer bra. Tygg de godt.

Kreatin vil også være alright. Ingen problemer med å bruke det.

Lykke til!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget yeahbuddy3614

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Kan anbefale denne her: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/smartsupps-mass-gainer-6-kg
Svært god pris og smaker ok. Utenom det vil jeg anbefale at du f.eks. forbereder skolemat dagen før og ikke vær redd for å spise mat med en del fett for å få i deg ekstra kalorier. Treng tungt med baseøvelser og sov mye.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!