Skrevet av Emne: Kosthold på aktiv dag  (Lest 3906 ganger)

Utlogget Tkna

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Kosthold på aktiv dag
« : 15. mars 2016, 16:43 »
Jeg har begynt å sykle til jobben (15km hver vei) og lurer på om folk har tips til kosthold når jeg kombinerer dette med styrketrening 4 ganger i uken. Pleier å spise i 3 tiden på jobb(baguette) og drar hjemover rett før 4. Jeg drar så på treningsstudio i 5 halv 6 tiden og lurer litt på om jeg bør få spist litt før denne styrkeøkten eller om det holder med det jeg spiste 2 timer før? Jeg frykter at jeg ikke kommer til å ha like mye energi når jeg skal på styrketrening siden jeg blir litt sliten av syklingen. Har noen tips til hvordan jeg kan legge opp kombinasjonen sykling/styrke? Takker!

Gå til:  

For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019353

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019140

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.