Skrevet av Emne: BCAA, kosttilskudd  (Lest 5722 ganger)

Utlogget Storemuskler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

BCAA, kosttilskudd
« : 23. mars 2016, 20:53 »
Hei, er 16 år og har begynnt med en del styrketrening. Har nettopp bestillt BCAA fra proteinfabrikken, har hørt at det er ganske «sterkt». Men går det fint for meg å bruke det, med riktig dosering?

Utlogget Quadriceps Femoris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: BCAA, kosttilskudd
« #1 : 24. mars 2016, 19:59 »
Hei. En 16 åring som nettopp har startet å trene vil trolig ha liten effekt av noen som helst kosttilskudd. Med fokus på kosthold og rett trening vil du ha formidabel fremgang uansett. Bcaa innenfor anbefalt dosering er imidlertid ikke farlig.

Utlogget Kortn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: BCAA, kosttilskudd
« #2 : 24. mars 2016, 22:11 »
Effekten av kosttilskudd er lite merkbar dersom kostholdet og rett trening ikke er på plass. Først når treningen og kostholdet er perfekt, vil kosttilskuddene ha god effekt. Jeg synes likevel ikke det er noe i veien med å drikke BCAA under trening, da det gjerne fører til at en drikker mer enn vanlig under treningsøkten.

Har personlig brukt BCAA en god stund, men jeg har ikke merket noen store forskjeller utenom at jeg drikker mer. Som sagt vil effekten av BCAA avhenge mye av hvor hardt en trener, og hvor bra kostholdet er, så i begynnelsen er det nok ikke nødvendig for å få en bedre fremgang.

Utlogget Storemuskler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: BCAA, kosttilskudd
« #3 : 26. mars 2016, 12:47 »
Tusen takk for svar! Smiley okei, da skal jeg fokusere på trening og kosthold. Noen spørsmål angående det, spiser fisk 1-2 ganger i uka, en del kjøtt, og vanlig kneip til frokost. Til mellommåltid har jeg ofte egg og bananpannekaker, høres det greit ut? Og angående treningen, hvor mye bør jeg trene i uka, har nettopp kjøpt meg benk. Trener med manualer hver dag, og push ups, pull ups, situps etc hver dag, ofte sykling også. Men to ganger i uka trener jeg litt hardere på treningssenter, høres dette greit ut?

Gå til:  

Omvendt curl

Trening11.11.2019143

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.

Derfor er havregryn bra

Kosthold07.11.20191763

Havregryn til folket.