Skrevet av Emne: Tips til gratis trening  (Lest 2887 ganger)

Utlogget BpB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Tips til gratis trening
« : 02. april 2016, 13:33 »
Hei!
Jeg har starta en blogg, handler egentlig ikke om trening. Egentlig ikke helt sikker på hva den handler om, men er en liten dagbok på veien vekk fra alkohol. Men trening er det jeg har fokusert mest på. Har bipolar og adhd og hatt mye rusproblemer spesielt siste 3 åra.  Og brukt litt tid og komme tilbake igjen. Men har klart det før med trening.

Men siden jeg går på nav akkurat nå, og livsitasjonen er som den er så har jeg ikke penger. Så jeg har gått tur så mye som mulig i det siste. Og trent en del i trappene på holmenkollen. Og når snøen smelter litt mer så er det noen slalom bakker jeg tenkte på også. Så har jeg noen vekter hjemme. Og andre styrke øvelser jeg gjør uten vekter.

Utlogget Monica.S.Johnsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Tips til gratis trening
« #1 : 26. mai 2016, 21:15 »
Hei Smiley

Jeg har ikke så mye penger å bruke heller så det jeg gjør er å bruke min egen kropp i min egen stue.
Øvelser man kan gjør hjemme er :

Knebøy                             Tåhev                                     Utfall
Kneløft                              Stå jogging                             Supermann
Planke                               Mage,hofte løft                        Klatreplanke
Situps                               Jumping jack                           Burpees
Armhevninger                    Amerikansk fotball                   Butt lift
Sideplanke                         Korsrygg øvelser                     Sykkel

Søk deg litt opp på disse øvelsene.
For et bedre ligge underlag så kan du få tak i en trenings matte og hør på musikk som gir deg en liten kikk.


Trenger du flere vekter så kan du bruke tomme flasker og fulle på med vann, steiner eller grus/sand
Bruk møbler du har i treningen og veggen.
Benker som er ute, lekeplasser kan bli til en kjekk trenings økt når man ser mulighetene i det.
Fotball baner og naturen.

Lykke til Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!