Skrevet av Emne: Mann 32, vektnedgang, hjelp  (Lest 4540 ganger)

Utlogget ollo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Mann 32, vektnedgang, hjelp
« : 11. april 2016, 11:37 »
Sikkert mange tråder allerede om emnet, men jeg fyrer løs med noen spm likevel.

Jeg er 176 og 99kg. Har prøvd å gå ned i vekt en stund nå, men vekten står nokså stille!
Prøvde først å bare redusere inntaket av mat, noe som resulterte i at jeg egentlig bare mistet energi og ble stort sett bare trøtt og slapp. Dette prøvde jeg i ca 2 mnd. Gikk ikke ned i vekt denne perioden. (eller kanskje 1kg)
Gikk så over til å måle kalorier. Nå spiser jeg mer, har mer energi og orker å trene litt. Men jeg går fortsatt ikke ned i vekt. Har holdt på en mnd med å måle kalorier.
Har funnet ut at jeg bruker ca 2800 kalorier og legger meg på ca 2300 kalorier nå.
Skulle i teorien ha gått ned ca 2 kg i løpet av den siste mnd da, men det har jeg ikke gjort.

For tiden har jeg et stillesittende yrke og går turer og sykler litt 3-4 ganger i uken.

Det er nok igjen litt muskler i kroppen da jeg har trent vekter ganske mange år, men dette er nok ca 4 år siden.

Dette med å gå ned i vekt har jeg egentlig aldri brydd meg om tidligere, men har nå lyst å gå ned til ca 85kg

Spiser jeg for lite enda? eller spiser jeg for mye ?

Jeg har grei kontroll på hva som er sunt og ikke sunt. Ang kosthold, så vil jeg holde meg til et normalt kosthold da det er flere i familien Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!