Skrevet av Emne: Skal faen meg ikke miste manndommen - Trenger veiledning  (Lest 2271 ganger)

Utlogget Perfectmiks

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei!

Har foreløpig trent i rundt 5 måneder på styrkerom. Trente kun med kroppsstyrke før det. Jeg er 18år fyller 19 i år. Veier rundt 70kg og er 176cm høy. Når jeg har trent så har jeg kjørt 2 økter bryst/litt armer i uka 1 bein økt og 1 rygg (vært litt dårlig på å gjeninnføre rygg og bein av og til spesielt rygg.) Jeg har en litt over aktiv kjæreste som trener rundt 6 ganger i uka og er over gjennomsnittet aktiv. Hun er kjempe glad i trening og har enda mere motivasjon enn det jeg har. Hun knuser meg i kjernemuskulaturen. Å jeg greier ikke veldig mange flere push ups enn henne. Ikke noe problem foreløpig men hun er så flink til å fullføre øktene sine og hun har relativt grei fremgang i forhold til meg. Er serriøst livredd for at hun en dag skal bli sterkere enn meg og da spesielt i arm muskulatur. Det er som å kappe av meg pikken og ta manndommen min. føler jeg hadde grei fremgang i starten men nå går det veldig treigt og føler nesten jeg går nedover. Jeg er relativt tynn og har verdens høyeste forbrenning. Spiser 6-7 brødskiver til frokost for å si det sånn. Hørt at det er viktig å legge på seg dersom man skal bygge muskler. Skulle derfor gjerne hatt litt kosthold tips og generelt treningstips til hvordan jeg kan bli sterkere og bygge mere muskler. For kuken den skal jeg faen meg beholde.

Utlogget Quadriceps Femoris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Oppskrift i korte trekk for å beholde penis:
1) Tren hele kroppen, finn treningsprogram som passer deg.
2) Fokuser på de store øvelsene: knebøy, markløft og benkpress
3) Øk belastningen
4) Tren styrke 3-4 gg/uke
5) Ligg i energioverskudd om du vil bygge. Passe vektøkning er 250-500gram per uke i snitt over tid. Går du ikke opp, spiser du ikke nok
6) Spis proteinkilder i hvert måltid, eks meieriprodukter, kjøtt, fugl, fisk
7) 4 hovedmåltider og 1-2 mellommåltider hver dag

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!