Skrevet av Emne: Gå ned i fettprosent, men samtidig bli et friskere meg?  (Lest 5220 ganger)

Utlogget FeskarBlauk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Hei.

Jeg er en 20. år gammel og driver med kampsport og diverse kroppsvekt øvelser og trives med dette, men sliter veldig på kjøkken delen. Problemet er ikke i det at jeg sliter med å spise sunt og har dårlig disiplin til dette, men heller det at jeg har ikke aning hva jeg egentlig burde spise.

Har vært kresen på å prøve ny mat helt siden jeg var liten og er åpen for alle råd! Det sies litt at jeg har oppdaget f.eks hvor godt Kesam, Cottage cheese, osv er det siste året...

Men ja, hvis noen kan gi meg tips på hva jeg burde spise igjennom en dag, helst en hel uke med fullstendige måltider hvis noen har tid :-)

Når jeg virkelig satser vil jeg stå opp, drikke en kopp kaffe og gå ut å ta meg en joggetur/intervall tur (avhenger av hvilken dag), for å så gå inn og lage f.eks en omelett, ta diverse kosttilskudd og drikke mye vann. Igjennom dagen vil jeg drikke tre kopper grønn te (cirka) og en god del vann, men jeg er dårlig med å spise mellom måltider (hvis noen vil gi tips på noe enkelt hadde jeg satt pris på det) og middag er vanligvis det jeg får hos foreldrene Wink Men snart flyttes det ut og da blir det selv laget middag (gleder meg).

Men ja, vil gjerne ha tips på måltider jeg kan spise for mine mål og tips til hva jeg kan gjøre/lage.

Takk på forhånd.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!