Skrevet av Emne: Vektnedgang, muskeløkning  (Lest 6886 ganger)

Utlogget simen929

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Vektnedgang, muskeløkning
« : 12. juni 2016, 16:48 »
Hei.
Det siste året har jeg hatt veldig fokus på vektnedgang, og gått ned 50kg. Nå ligger jeg på ca 90kg, og ønsker meg fortsatt litt ned, men har bestemt meg for å samtidig begynne med styrketrening for å få litt variasjon.

Hittil har jeg egentlig bare sett på kalorinivå når jeg har valgt mat. Det har jo fungert utmerket og jeg er kommet veldig langt med det. Men når jeg nå skal bygge muskler er det andre ting å ta hensyn til.

En vanlig hverdag for meg ser slik ut:

Lunsj: 1stk Gresk yoghurt m/ Granola
Middag: 480g wokgrønnsaker, 300g kyllingfilet
Kvelds: 1 stk 0% fett yoghurt med Granola.

Jeg har regnet ut proteinnivået, og det er noe lavt i forhold til hva jeg burde ha. Ifølge div kalkulatorer burde jeg ha mellom 120 og 150g.
Har derfor kjøpt meg noe proteinpulver som jeg tenker å ta hvertfall èn gang om dagen.

Treningsmessig så trener jeg styrketrening 3 ganger i uken. Ellers jogger jeg på tredemøllen eller går fjelltur 3-4 ganger utenom. Det er da økter på 1-2 timer.

Jeg vet at jeg ligger veldig lavt kalorimessig, men tror forbrenningen min er fucked, for vektnedgangen går relativt jevnt nedover 1kg/uken, selv med all den treningen.

Spørsmålet er - Er det noen endringer jeg må gjøre nå når jeg skal begynne med styrke i tillegg? Og evt hva?

Utlogget Double stemcell

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Vektnedgang, muskeløkning
« #1 : 24. oktober 2016, 08:51 »
Weight loss by 2slim cell 100% original Product

To promote long-term weight maintenance, the use of approved weight loss medication (over no pharmacological therapy) is suggested to ameliorate comorbidities and amplify adherence to behavior changes, which may improve physical functioning and allow for greater physical activity in individuals with a BMI of 30 kg/m 2 or higher or in individuals with a BME of 27 kg/m 2 and at least one associated comorbid medical condition.

For more visit
.......................................................

http://www.doublestemcells.org/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!