Skrevet av Emne: Føler ikke jeg får noe fram gang  (Lest 6385 ganger)

Utlogget NyeMenGammel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Føler ikke jeg får noe fram gang
« : 03. juli 2016, 00:01 »
Hei.

Er ikke helt inn med disse trenings greiene og sånt men nå har det seg sånn altså.
Har trent litt av og på det siste året men har nylig de 3-5 ukene trent 5 ganger uken. ( ikke det samme hver dag )

Mitt spørsmål er: Når er det vanlig å begyne å se/føle framgang i treningen? Føler jeg har trent gangske hardt, hvor jeg kjenner at det små verker i musklene.

Det eneste jeg har følt er at jeg kanskje har fått litt større muskler på armene men ikke noe mer.
Det jeg bryr meg mest om er å få flat mage men her føler jeg ikke noe særlig til forskjell. ( jeg trener mage som ofte som mulig og da går det mye i planken og liggende beinløft som jeg har hørt skal være effektivt dersom man vil ha flat og eventult ruter på magen.

Håper ikke jeg ikke har skrevet helt håpløst! thx c:

Utlogget Quadriceps Femoris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Føler ikke jeg får noe fram gang
« #1 : 03. juli 2016, 13:01 »
Ta kroppsmål, før/etter bilder, kroppsanalyse, vekt feks. Hjernen er en pussig sak og det er ikke sikkert du merker forskjell selv. Ta meg som eksempel: etter en lengre dårlig treningsperiode har jeg trent bra i 1år. I speilet ser jeg liten forskjell, men jeg veier meg, kroppsanalyse mm. På 1år har muskelmassen økt 8kg og fettmasse sunket 4kg. Det er et godt resultat, men uten å ta målinger hadde jeg nok følt at fremgangen var liten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!