Skrevet av Emne: Tzatziki  (Lest 3391 ganger)

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

Tzatziki
« : 30. oktober 2004, 11:46 »
jeg har lekt husmor og kokkelert meg fram en utrolig digg tzatziki dip som jeg bare er nødt til å dele med forumdeltagerne (copyright eskimo, selvfølgelig.. hehe). bruk mager kesam, sleng halvparten av innholdet over i en liten skål ettersom du skal ha i flere ingredienser. så kutter du opp en del agurk skiver til ønsket størrelse som du har i kesamen.. smak til med salt og sitronpepper, og voila!! antageligvis verdens beste og sunneste tzatziki dip som du kan bruke som tilbehør til kyllingfilet eller hva det nå enn er du ønsker å dytte i deg.

ps, prøvde også å blande i hvitløk, men tzatzikien ble mye mye bedre kun med salt og sitronpepper. prøv det, utrolig digg!!

lykke til   Spise

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: Tzatziki
« #1 : 30. oktober 2004, 13:04 »
Ja takk, jeg skal prøve meg på den. Har prøvd å blande mager kesam med diverse dip-mix, men dette har ikke falt i smak hos meg. Blander kesam med bær og litt søtstoff i processor, jeg. Det er godt det!

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Tzatziki
« #2 : 30. oktober 2004, 20:39 »
Trodde hvitløk var en ganske essensiell del av Tzatziki, men hvis du mener det går like greit uten skal jeg jammen prøve det. Er et av mine favoritt tilbehør ved siden av grillet kyllingfile.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Tzatziki
« #3 : 31. oktober 2004, 03:55 »
Trodde hvitløk var en ganske essensiell del av Tzatziki, men hvis du mener det går like greit uten skal jeg jammen prøve det. Er et av mine favoritt tilbehør ved siden av grillet kyllingfile.

er jo forsåvidt det, men jeg syntes det smakte best uten. er vel uansett bare å smake seg frem Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!