Skrevet av Emne: Blommes  (Lest 1633 ganger)

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

Blommes
« : 25. mars 2006, 11:39 »
Hei.
Jeg er en ung kvinne med godt mot. jeg spiser har ett sunt kosthold,men går på ingen måte på noen diett.
jeg er høy og naturlig tynn. Jeg har vell egentlig alle forutsettninger til å bli modell(kroppslig) kunne aldri tenkt meg å bli tynnere,men mer muskuløs.
sammtidig er jeg redd for å gå opp i fett,da jeg tror den er normal(!).

Når jeg ser meg i speilet ser jeg skinn,bein,litt fett,litt muskler og en liten kul nederst på magen. jeg har lyst å se; muskler,fast og sunn kropp. har alltid likt muskuløse lår,rumper og armer,samt en flat mage. jada, "tren hardt og spis mer",men jeg vil ikke opp i fett%!Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?  Huh

For øyeblikket har jeg akkurat begynt  på en 2-split ,der jeg trener overkroppen. bruker først og fremst frie vekter og kjører ikke så tungt. ligger på 8-12/15 reps. skal prøve å få lagt inn noen øvelser på bein etterhvert(evt knebøy,utfall,markløft). jeg trener ikke noe cardio. 

Jeg blir veldig takknemmelig for alle kommentarer,tips,ris og ros. jeg skal prøve og få opp en ca oversikt over kostholdet mitt etterhvert. (det består av korn,linser,fisk,frukt,grønnsaker,nøtter,melk,dadler,ris og annet snadder.)
på forhånd takk!  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Blommes
« #1 : 25. mars 2006, 11:45 »
og kjører ikke så tungt.

Dette er jo selvsagt relativt, men problemet ditt ligger nok her.

Kjør tunge baseøvelser, og ikke vær redd for å legge på vekter i forhold til dine egne forutsetninger. Så kommer resultatene de.

Angående å gå opp noe i fett% så er ikke det noe å være veldig redd for, det fjerner du lett i etterkant med litt kardio og et strukturert kosthold.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Blommes
« #2 : 25. mars 2006, 11:46 »
Du sier du vil ha muskuløs rumpe, lår og armer. Jammen så tren de delene av kroppen mere da!  Wink
Du kan jo kjøre de 2-3 ganger i uken, uten at de blir overbelastet. Men kjører du de opptil 3 ganger i uken, er det fordel med en lett dag, en middels dag og en tung dag.
Men siden du har et 2-splitt program er det sikekrt en grunn til det, kanskje du ikke har tid til å trene mere?

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blommes
« #3 : 25. mars 2006, 11:53 »
tja. tid er jo først og fremst ett spm om prioritering. jeg kan trene man-tors uten problemer, fredag-søn reiser jeg ofte. har delt overkroppen i 2 dager som jeg trener to ganger i uka hver(hvertfall det som er planen),tar mage nå og da. tenkte jeg kansje skulle ta 1-2 bein-øvelser hver treningsdag i tilegg til de på gymmen får fikset meg ett bein-prog. hva tror dere om det?

ang tyngde på vektene: akkurat nå kjører jeg litt lettere pga teknikk,men jeg tar meg ut alikevell da jeg er svak som ett aspeløv.  Weightlifter2

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Blommes
« #4 : 25. mars 2006, 11:58 »
Det med at de på gymmen fikser program til deg er bare bra! Hvis du forklarer dem ditt mål med treningen, og de lager et program til det, så vil du sikkert merke fremgang.
Og overkroppen 2 ganger i uken, det burde fungere. Hvis du som UAC sa kjører med tunge vekter, så vil du merke fremgang.  Kickass

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Blommes
« #5 : 25. mars 2006, 12:20 »
Her er det snakk om å finne frem litt beist!!

Hvis hantlene dine har en eller annen pastellfarve, så er de for lette...
Hvis du henter stanga di fra racken tilhørende bodypump-timene i aerobicsalen, så har du gått feil.
Ved å bygge muskler, så får du et hardere look, og BLIR hardere også. Gi nå litt faen i den frykten din for fett% og fokuser heller på å legge inn litt seriøs innsats på gymmet.  Deal

Legg ut treningene din her etterhvert. vedder på du får feedback.

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Blommes
« #6 : 25. mars 2006, 12:27 »
Her er det snakk om å finne frem litt beist!!

Hvis hantlene dine har en eller annen pastellfarve, så er de for lette...
Hvis du henter stanga di fra racken tilhørende bodypump-timene i aerobicsalen, så har du gått feil.
Ved å bygge muskler, så får du et hardere look, og BLIR hardere også. Gi nå litt faen i den frykten din for fett% og fokuser heller på å legge inn litt seriøs innsats på gymmet. Deal

Legg ut treningene din her etterhvert. vedder på du får feedback.

Hør på Expedite og husk! Du vil verken bli tykk eller få massive muskler i løpet av noen dager så du trenger ikke være redd for det Wink

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blommes
« #7 : 25. mars 2006, 12:58 »
bruker den bodypump stanga til omvendt bicepscurl(eller noe slikt) så er litt skyldig der ja,men vektene er blanke! skal forsøe og glemme fett% og pushe meg litt ekstra,men greier jeg ikke å løfte en vekt så greier jeg det ikke. er tross alt s-v-a-k,så belastningsprogresjon må til. er det realistisk at jeg kan legge på meg litt muskler samt få av meg økningen i fett% før sommeren?

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Blommes
« #8 : 25. mars 2006, 13:00 »
bruker den bodypump stanga til omvendt bicepscurl(eller noe slikt) så er litt skyldig der ja,men vektene er blanke! skal forsøe og glemme fett% og pushe meg litt ekstra,men greier jeg ikke å løfte en vekt så greier jeg det ikke. er tross alt s-v-a-k,så belastningsprogresjon må til. er det realistisk at jeg kan legge på meg litt muskler samt få av meg økningen i fett% før sommeren?

Hvis du ikke har noe særlig muskler fra før av, så kan det jo bare gå en vei!

(oppover ja......)

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blommes
« #9 : 25. mars 2006, 13:14 »
vell.. jeg slanket meg kraftig foe en tid tilbake og dum som jeg var mistet jeg en masse muskelmasse,jeg har fått litt tilbake nå etter mnd med styrketrening,men har fortsatt lite

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Blommes
« #10 : 25. mars 2006, 13:25 »
vell.. jeg slanket meg kraftig foe en tid tilbake og dum som jeg var mistet jeg en masse muskelmasse,jeg har fått litt tilbake nå etter mnd med styrketrening,men har fortsatt lite

Bare stå på videre da! Det greier du "lett" før sommeren vet u! 

Men hvis du skal bli modell, noe du nevnte noe om i ditt første innlegg, så bør du kanskje høre litt hva de mener. Ikke at de skal kontrollere hvordan du skal se ut, men er planen din å bli det, bør du kanskje også få noe veiledning av et modellfirma?

Utlogget Gulldokka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 407
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 407

SV: Blommes
« #11 : 25. mars 2006, 13:35 »
var i kontakt nå nylig med ett. de sa jeg så bra ut og ikke burde gå ned eller gå opp noe serlig. men å bli strammere og mer muskuløs vil jeg uansett

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Blommes
« #12 : 25. mars 2006, 15:03 »
var i kontakt nå nylig med ett. de sa jeg så bra ut og ikke burde gå ned eller gå opp noe serlig. men å bli strammere og mer muskuløs vil jeg uansett

Oja, okey, så bra! Da er det bare å stramme opp litt da. Og kanskje skrive dagbok her på forumet, så får du tilbakemeldinger osv. Det er til god hjelp.
Ellers lykke til frem mot sommeren.. Og med karrieren som modell.
  biggrin Gå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!