Skrevet av Emne: Nytt år nye muligheter  (Lest 4497 ganger)

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
Nytt år nye muligheter
« : 16. august 2004, 20:52 »
Vel, hrallo hrallo. Fra og med idag starta min reise mot en tynnere midje =). Begynt på en Deffe diett som jeg tror vil holde mål, har lest om mange som har den her rundt på forumet og den har fått goe resultat.
Er 18 år, 180 høy og 78 kg, målet er vel rundtom en 8 kilo ned vil jeg tro.

Dagen min ser cirka noe sånn her ut :

l 06.00 STÅ OPP, MORGEN KARDIO 45 min
Kl0700: 2 cla + 3 pyrulean . 30g Havregryn kokt i vann + en protein shake+ en ss tran
kl1000: 120g tunfisk + 50 g ris
kl1300: 120g tunfisk + 50g ris
kl1500: 120g tunfisk  + 50 g ris
trening , 30 min kardio etter trening
kl1800: halvliter lettmelk med protein pulver
kl1900: cla 2 + 3 pyrulean.  120g kyllingbrystfilet + 1ss olivenolje/solsikkeolje
kl2100: 120gram tunfisk + proteinshake + en ss tran
kvelds kardio, 30 min gåtur

Muligens med risen så kan jeg ta litt lett dressing

Dette er så å si min dag.

Er litt i tvil om hvaslags trenings program jeg skal hive meg på under deffen, om jeg rett å slett bare skal kjøre 3x10 på de øvelsene jeg pleier å ta.Skal begynne med RYP, men ikke før etter deffen, for 7 dagers treningsstop ekke så populært under deff, synes jeg da iallefall

TReningsprogrammet blir noe alà dette :

Mandag Bryst/triceps :
Benk 3x10 : med 60-65, litt usikker hvor jeg ligger
Skrå benk 3x10 : (litt usikker på denne, har ikke trent denne så mye, og derfor har jeg bare trent yttersiden av bryst og ikke noe på innersiden)
Franskpress 3x10 : med ca 8.75 på hver side
Dips 3x10

Tirsdag : BEIN /biceps /Mage
knebøy 3x10 : denne er jeg ikke helt stødig på, så tar det rolig
leg extensionl 3x10
stående legg press 3x10
utfall med hantler 3x 10
Stående hammercurl 3x 10
situps 4x10

Onsdag : FRIII =)

Torsdag : skuldre / biceps/mage
militær press 3x10
Sidehev med hantler 3x10
scott curl 3x10
hantel curl 3x10
chins med omvendt grep (u get the point)
crunches 3x10

Fredag : Rygg /nakke

markløft 3x10 : denne har jeg ikke testa før, så tar det rolig
Roing med kabel 3x10 : 50 kg
Nedtrekk foran med bredt grep 3x10 50 kg
nedtrekk foran med omvendt grep 3x10 50 kg
Shrugs med manualer 3x10

Vel dette er noe av det jeg ser foran meg. Gi Ros og ris. Konstruktiv kritikk, alt hjelper på =)



<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #1 : 16. august 2004, 20:55 »
Mandag 16.08.04

Skolestart og deffe start.

Vel, har nesten spist etter planen idag. måltidet kl 15 og melken kl 18 utgikk pga null trening. spiste heller kl 4 og deretter middag kl 19. Er egentlig ikke noe spesielt sulten. Drukket masse vann, meg og doen blir nokk goe venner framigjennom. Har også kjøpt meg min første vekt (til å måle mat osv med), så nå er det bare seriøst. Har egentlig vært veldig inaktiv idag. Er syk, så gidder ikke så mye. Morgen deffen og kveldskardioen detter ut, kommer bedre tilbake sener. Grei dag.

Signing out
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #2 : 17. august 2004, 22:24 »
Tirsdah, jeey

Våkna opp idag, febern drar på kjenner jeg Sad

ble lite morgendeff (fy meg), Men det ble iallefall trening! =)

opp på trening i 1 tia, klar for bein trening

Varmet opp 5 min på sykkelen før jeg heiv meg på knebøyen.
3x10 med 60
leg extension 3x10 med "150" (i maskin)
legg press 3x10 med 55 kg
skulle ta utfall, men kjente noe smerte

Deretter biceps
stående hammercurl 3x10 11 i hver hånd. kjente venstre hånden Slet BETYDELIG mere, ikke bra

Mage 4x10 med 5 kg. Føler at jeg ikke for gitt 100 % på situpsa. må lese litt teknikk

Avslutta med 20 min kardio på mølla. Ganske slitsomt. hadde den ganske høyt en stund, var pest når jeg gikk ut.

Grei trening, men følte ikke at jeg hadde gitt 100% når jeg gikk ut ... Sad
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #3 : 27. september 2004, 15:36 »
Hehe, ja, første deffeforsøk datt rett i dass! Fått ny jobb, sykdom,skole, treninga har helt avtatt. huff, ja det der gikk ikke bra, MEN! er klar nå. fra og med idag og 2 måneder framover skal jeg følge dette programmet til punkt og prikke =). dette kan bli bra.

Dagens trening :
Bryst/triceps
KL 6.00
Gikk i 15-20 min
jogget i 10-15 min
(klarte ikke holle meg, var så fristende å jogge)
Tok 3x10 på brystet med 50 kg, var relativt ok, ikke noe spesielt tungt
3x8 med 14 på skråbenken, følte ikke at jeg traff, kjentes ut som jeg koblet inn biceps.
3x6-8 10 kg Franskpress. Kom selvfølgelig et par pene damer som jeg skulle "tøffe" meg for, hehe, det gikk jo ikke så godt
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #4 : 30. september 2004, 17:58 »
Torsdag Skuldre/biceps:

Ble ingen morgen deff idag, ingen god frokost Sad klemte i meg en banan og det var det .. :/. fikk deretter supplemert med mer bananer og noe druer senere på dagen.. så jaja, var vel kanskje ikke det værste med tanke på deff.

Men ja, treningen =)

Begynte med Militærpressen, hadde 10 kilo på hver side.
Kjente at det reiv mest bak på skuldrene, ikke på siden, det var litt unormalt (gjør jeg det galt kanskje ?) Det ble 10x4 rep

Så sidehev med manualer: 7x3. Kjente smerter i nakken, kjentes ut som jeg ikke fikk til øvelsen, reiv i skuldrene på slutten, og da var nakke smertene over.. Tror muligens vektene var for tunge..

Biceps :
3x10 vanlig bicepscurl
Begynte med et sett med 12, men kjente etterpå at jeg måtte ha 14. ble 2 sett med 14

avsluttet med 10-12X4 med mage.
Vil vel kanskje si at jeg har ikke helt roen på mageøvelsene, noe som skal være så lett. Jeg har en tendens til å kjenne det i korsryggen, selv om jeg ruller oppover. mens jeg passer på å ha korsryggen i bakken .. gi tilbakemelding hvis noen kjenner seg igjenn.

Vel, snart tunfisk =)
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #5 : 13. oktober 2004, 21:00 »
Vel, da var det på an igjenn. lite trening i det siste, mye jobbing , klarer ikke kombinere de der to helt skikkelig enda  Angry

Men : Bryst/triceps

benk : 3x8 med 57.5 (ikke noe spesielt tungt, men kjente ubehag i høyre arm litt nedfor triceps så jeg tok det heller rolig, følte jeg traff dårlig ;/)

Skråbenk : 3x8 med 14 kg manualer  (Ekke helt safe på skråbenken ennå altså, men kjente jo det reiv til slutt. kjører lett helt til jeg mestrer det)

Franskpress : 3x8 med 17.5 på totalt. Var ingen jenter idag så kunne kjøre mitt eget løp (må legge igjenn egoet hjemme Tongue )

Dips : 1x5 1x4 1x3 (kjørte til failure her, var BÅNNsliten i triceps)

Ellers: så var det en som klikka totalt og Stønna no jæævlig på senteret når han løfta, sånn orgasme lyd deluxè. Noen andre som har sånne Tongue?

<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #6 : 14. oktober 2004, 22:12 »
Ben dagen idag ja =)

3x8 knebøy med 62.5 kilo (var ikke noe spesielt tungt, men prøver å få roen på det. kjenner jeg kan ta iallefall 15-20 kilo til før det blir tungt)
3x8 leg curl med 35 kilo (første gang jeg tok denne i maskin uten å få smerter, så det var jo positivt sånn sett =))
3x8 leg extension med 75 kilo (kjenner jeg kan øke 5 kilo til)

Biceps :
3x8 med 14 kilo hantler hammercurl (litt sliten på slutten, men kunne gitt mer)

alt i alt en ok trening. Satt helt alene i gymmen til slutt Tongue
Må få noe håndkle ellernoe under nakken, river så sinnsykt på knebøyen.

Ok trening =)
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #7 : 11. oktober 2005, 11:08 »
*puste støv av en gammel logg*

Djeeziz, jeg er ELENDIG til å skrive dagbok, hmm bør kanskje skjerpe meg =>.

Jaok.

Veeeel, har nå trent en liten stund, spiser rimelig bra, og trener egentlig ok. Kjenner at med kosten så går det rette veien. Har endelig begynte å etablere litt vinger => *wihoo, hopper opp og ned  Smiley*

har en firedagerssplitt som vist ovenfor, kjører samme opplegg nå til jeg har trent i 3 mnd i strekk, så kan jeg eventuellt bytte.....


Still, så sliter jeg fæælt med å beherske meg ovenfor snop, klarer rett å slett ikke å stoppe å spise før det er tomt, det er helt tvangstanke å spise og spiste. rart det der. Motkuren er jo evt å ikke ha godt hjemme, men det er ikke så lett når du har en kjæreste som er glad i "Det gode livet"  og jeg er Svaaak, WEAAAK I TELL YOU. Huff :/ Er vanskelig, så viss noen har noen tips på hvordan å takle dette så shout => .

<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Neon deffebok =)
« #8 : 11. oktober 2005, 21:53 »
veel, ja min dag idag var Benk:

Benk: 3x8x67.5 (gått opp 7.5 kilo på tre uker =>, men traff dårlig idag.
skråbenk /m hantler: 3x8x20 (opp til 22 nestegang)
franskpress 3x10x7.5 på hver side
triceps pushdown: 3x8x25 (apparat)
dips 1x8 (pleier ta 3, egen kroppsvekt som er 85)

var ufattelig kvalm på slutten av dagens trening, huff. Var skikkelig pumpa opp fordeom! hadde masse å gi i begynnelsen, men i slutten var jeg kake. Fikk nytt proteinpulver med sjokolade smak idag, HIMMELSK, djeeziz, hvem sa shaker ikke kunne være gode =>. Ble ingen tid til kardio, og kostholdet gikk dårlig pga stress på jobb =/
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Bulk trrror jeg da =>
« #9 : 14. oktober 2005, 11:46 »
Jau, nå tror jeg endelig at jeg skal på  bulk, gidder ikke evig pes med deff, når det er muskler jeg vil bygge.. Er to motstridende krefter det der, en akseptabel midje kontra masse muskler...

Men da vant jo tanken om masse muskler da =>, så da blir det å prøve kreatin for første gang. wæææ Tongue

Ellers spiser jeg vel akseptabelt, mye tilskudd av omega 3-6-9, shakes, (Whey og kasein), havregryn, kyllingfilet og ris.

så nå er det bare en vei å gå, opp opp opp =>


<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Bulk trrror jeg da =>
« #10 : 14. oktober 2005, 11:51 »
Trente rygg/biceps den 13.10

Nedtrekk foran : 3x8x55
markløft 5x8x85 (fikk teknikktrening igår av en instruktør, så er snart klar til å ta i skikkelig)
roing /m kabel, 3x8x65
roing /m hantel 3x8x20
rygghev, 3x15x5kg
scottcurl: 3x7x11.25 på hver side, (økning =>, men var helt sliten etterpå)
hantler : 3x8x16 (tok bare to reps, var så sliiten)

Ellers: traff noen bekjente på trening, og det ble det bare tøv av.. :/ så bicepstreninga ble ikke noe spesielt, men ryggen var ok. SKAL fjerne et par øvelser, for ryggen tar for mye plass, tenkte meg: nedtrekk foran, mark,roing med 1 hantel,rygghev.
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Bulk trrror jeg da =>
« #11 : 14. oktober 2005, 11:56 »
Hvor er grønnsakene?Smiley
Eat Lift Sleep

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Bulk trrror jeg da =>
« #12 : 14. oktober 2005, 23:37 »
De ligger i kjøleskapet Tongue? spiser LITE grøntfor altså :.. bare ris å frukt .. må kanskje skjerpe meg litt Tongue? NAAH Tongue
<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Bulk trrror jeg da =>
« #13 : 18. oktober 2005, 22:41 »
Tirsdag 18.10.05 (Bryst/triceps)

Benk 3x8x67.5 (øker til 70 neste gang, jeg lukter pers Tongue)
skråbenk 3x8x22 (ny pers Tongue)
franskpress 3x8x9.25 (helt ok ., var traff dårlig)'
triceps pulldown /m kabel 3x8x27.5 (skikkelig sliten her)
pec dec  3x6, 3x6 , 3x4 /m 60 (gikk ikke skikkelig bra dette, må gå ned)
Dips 3xfailure (ca 8-9)

notis: skikkelig bra trening egentlig, var skikkelig pumpa, men ble slapp halveis igjennom, dette sliter jeg med, noen gode innspill? Sad.
Ellers var det ok trening =>

<3 Tv foran tredemølla <3

Utlogget tjoheipostei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

  • =>
SV: Bulk trrror jeg da =>
« #14 : 19. oktober 2005, 21:20 »
Onsdag 19.10.05 (rygg/biceps)

Nedtrekk foran /m mellom vidt grep 3x8x58.5 (dette var rimelig tungt)
markløft 3x5x95 kg (ny pers =>, var ikke så veeeldig tungt, men kjente at det stemte, bomma litt på teknikken. Det var litt bæd)
roing /M hantel 3x10x20 (øke neste gang)
scottcurl 3x7 (6 på siste sett) x11.25 på hver side ( var Skikkelig tungt, djeeziz)
sittende bicepscurl 3x8x16 (kan øke til 10 repetisjoner neste gang)

Ellers: tung trening på slutten, sliter skikkelig med armer og rygg på samme dag. kjenner at jeg kanskje skal bytte ut denne kombinasjonen.
<3 Tv foran tredemølla <3

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.