Skrevet av Emne: Helt ny og trenger litt hjelp  (Lest 2742 ganger)

Utlogget hoppestokk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Helt ny og trenger litt hjelp
« : 07. september 2016, 23:21 »
Hei! Smiley
Jeg har etter en god stund med iver kommet frem til at jeg skal begynne å trene. Men da jeg har svært lite erfaring med og kunnskap om trening og kosthold (spiser sunt, men spiser ikke nok, og vet ikke helt hva som må vektlegges), trenger jeg veiledning og en del tips og triks til startfasen. Jeg ønsker å  etter hvert begynne på treningssenter, men da dette er en svært utfordrende situasjon for meg så ønsker jeg å komme ordentlig i gang hjemme først. Tenker å eventuelt finne et program å følge, ettersom jeg ikke har noe peiling på hvor mye av hva osv. som er ideelt? Vet ikke helt hva som er lurt og ikke lurt her. Det er vanskelig å si hva hva målet mitt er enda, men jeg ønsker å bygge muskler og se trent ut. Ikke typ. bikini fitness, men en stram, trent og sunn kropp er vel det jeg streber etter. Jeg er en 18 år gammel jente på 174cm og rundt 53kg. Jeg skal altså ikke ned i vekt.
Jeg ønsker tips og informasjon om alt som har med trening å gjøre. Jeg vil vite "alt" jeg "må" vite.

Utlogget Superekorn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

Sv: Helt ny og trenger litt hjelp
« #1 : 09. september 2016, 11:17 »
Har du trent tidligere? Er det noe du liker å gjøre? Og hvordan er styrkenivået ditt nå? Klarer du å ta 1, 5 eller kanskje til og med 10 armhevninger på tærne? Hvis ikke, klarer du å ta noen på knærne? Er du villig til å kjøpe noe utstyr til hjemmebruk?

Blir litt lettere å gi tips om vi får litt mer info Wink

Utlogget plebinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Sv: Helt ny og trenger litt hjelp
« #2 : 09. september 2016, 13:50 »
Det kan være greit å få litt mer kjøtt på beinet, ja. Hvis du ønsker å trene hjemme, så vil jeg virkelig anbefale å kjøpe noen vekter å trene med. Du kan selvfølgelig trene "alternativt" ute i naturen, men jeg har tilgode å se noen klare å holde motivasjonen oppe over tid med en slik løsning.
Bodybuilder og kostholdsekspert boende i Oslo. Deltidsskribent for nettsiden Billigproteinpulver.com og jobber med kosthold og trening for et privat firma på dagtid. Bare spør hvis du lurer på noe. Smiley

Utlogget PolishGod

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Helt ny og trenger litt hjelp
« #3 : 09. september 2016, 15:12 »
Denne yt kanalen har alt du trenger, fantastiske tips bare søk nybegynner: https://www.youtube.com/channel/UCby7HztduJi0lG1DNXrsiBg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!