Skrevet av Emne: Tips til Meal-Prep!  (Lest 5556 ganger)

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Tips til Meal-Prep!
« : 21. september 2016, 23:17 »
Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som føler jeg mangler en del vekt. Jeg er ca 175 høy, og veier snaue 60kg. Har målt fettprosent til å ligge på 6%, men vil tippe 6-8%.

Jeg har tenkt å begynne med trening igjen, etter en 8 måneders pause pga skole/jobb/fritid. Dermed har jeg merket en god del nedgang i vekt, og vil få på plass en måltidsplan. Det jeg har sett litt på er da noe som heter Meal-Prep, noe jeg antar en del av dere er ganske greit kjent med allerede.

Det jeg nå trenger er hjelp for å sette opp en slik plan. Har begrenset med budsjett, derfor holde det så billig som mulig, men fortsatt næringsrikt. Det eneste jeg ikke klarer å presse i meg er fisk/tunfisk. Jeg har tilgang til weightgainer (brukte dette tidligere, funket fjell!), så kommer til å inkludere minst 1 shake om dagen. Dette er da Mutant Mass, der "monstershaken" ligger på rundt 1000 kalorier og ca 50g protein.

Så som sagt, jeg trenger da en måltidsplan som setter opp 5-6 måltider gjennom dagen, helst med klokkeslett. Har sett en del videoer angående Meal-Prep, men disse er alle fra Amerika, og det er ikke alltids så enkelt å finne de samme matvarene  :Smiley

Håper på god respons!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!