Skrevet av Emne: Tips til Meal-Prep!  (Lest 5011 ganger)

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Tips til Meal-Prep!
« : 21. september 2016, 23:17 »
Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som føler jeg mangler en del vekt. Jeg er ca 175 høy, og veier snaue 60kg. Har målt fettprosent til å ligge på 6%, men vil tippe 6-8%.

Jeg har tenkt å begynne med trening igjen, etter en 8 måneders pause pga skole/jobb/fritid. Dermed har jeg merket en god del nedgang i vekt, og vil få på plass en måltidsplan. Det jeg har sett litt på er da noe som heter Meal-Prep, noe jeg antar en del av dere er ganske greit kjent med allerede.

Det jeg nå trenger er hjelp for å sette opp en slik plan. Har begrenset med budsjett, derfor holde det så billig som mulig, men fortsatt næringsrikt. Det eneste jeg ikke klarer å presse i meg er fisk/tunfisk. Jeg har tilgang til weightgainer (brukte dette tidligere, funket fjell!), så kommer til å inkludere minst 1 shake om dagen. Dette er da Mutant Mass, der "monstershaken" ligger på rundt 1000 kalorier og ca 50g protein.

Så som sagt, jeg trenger da en måltidsplan som setter opp 5-6 måltider gjennom dagen, helst med klokkeslett. Har sett en del videoer angående Meal-Prep, men disse er alle fra Amerika, og det er ikke alltids så enkelt å finne de samme matvarene  Roll Eyes

Håper på god respons!

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?