Skrevet av Emne: Tips til Meal-Prep!  (Lest 5303 ganger)

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Tips til Meal-Prep!
« : 21. september 2016, 23:17 »
Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som føler jeg mangler en del vekt. Jeg er ca 175 høy, og veier snaue 60kg. Har målt fettprosent til å ligge på 6%, men vil tippe 6-8%.

Jeg har tenkt å begynne med trening igjen, etter en 8 måneders pause pga skole/jobb/fritid. Dermed har jeg merket en god del nedgang i vekt, og vil få på plass en måltidsplan. Det jeg har sett litt på er da noe som heter Meal-Prep, noe jeg antar en del av dere er ganske greit kjent med allerede.

Det jeg nå trenger er hjelp for å sette opp en slik plan. Har begrenset med budsjett, derfor holde det så billig som mulig, men fortsatt næringsrikt. Det eneste jeg ikke klarer å presse i meg er fisk/tunfisk. Jeg har tilgang til weightgainer (brukte dette tidligere, funket fjell!), så kommer til å inkludere minst 1 shake om dagen. Dette er da Mutant Mass, der "monstershaken" ligger på rundt 1000 kalorier og ca 50g protein.

Så som sagt, jeg trenger da en måltidsplan som setter opp 5-6 måltider gjennom dagen, helst med klokkeslett. Har sett en del videoer angående Meal-Prep, men disse er alle fra Amerika, og det er ikke alltids så enkelt å finne de samme matvarene  :Smiley

Håper på god respons!

Gå til:  

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.

Supersunn taco

Kosthold21.01.2021124

Bytt ut den tradisjonelle tacoen med en av disse supersunne variantene!

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.