Skrevet av Emne: Tips til Meal-Prep!  (Lest 5083 ganger)

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Tips til Meal-Prep!
« : 21. september 2016, 23:17 »
Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som føler jeg mangler en del vekt. Jeg er ca 175 høy, og veier snaue 60kg. Har målt fettprosent til å ligge på 6%, men vil tippe 6-8%.

Jeg har tenkt å begynne med trening igjen, etter en 8 måneders pause pga skole/jobb/fritid. Dermed har jeg merket en god del nedgang i vekt, og vil få på plass en måltidsplan. Det jeg har sett litt på er da noe som heter Meal-Prep, noe jeg antar en del av dere er ganske greit kjent med allerede.

Det jeg nå trenger er hjelp for å sette opp en slik plan. Har begrenset med budsjett, derfor holde det så billig som mulig, men fortsatt næringsrikt. Det eneste jeg ikke klarer å presse i meg er fisk/tunfisk. Jeg har tilgang til weightgainer (brukte dette tidligere, funket fjell!), så kommer til å inkludere minst 1 shake om dagen. Dette er da Mutant Mass, der "monstershaken" ligger på rundt 1000 kalorier og ca 50g protein.

Så som sagt, jeg trenger da en måltidsplan som setter opp 5-6 måltider gjennom dagen, helst med klokkeslett. Har sett en del videoer angående Meal-Prep, men disse er alle fra Amerika, og det er ikke alltids så enkelt å finne de samme matvarene  Roll Eyes

Håper på god respons!

Gå til:  

Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.