Skrevet av Emne: Let the gains begin.  (Lest 4558 ganger)

Utlogget Mr.Apex

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Let the gains begin.
« : 15. juni 2017, 08:50 »
Hei, skal begynne å føre hva jeg gjør på trening og kosten her fremover og prøve være flink med å loggføre min fremgang.
Skal begynne å legge litt mer muskler på meg, ligger for tiden på 85kg fordelt på  190 cm. Fett% Idag ligger på 10%, men skal drite litt i den og spise mer for å bygge.
Treningsuken min består av veldig variert trening, liker veldig godt å blande litt av de ulike formene for å være allsidig. Skal nå fremover ha litt mer fokus på bygging, men gir ikke helt slipp på annen type trening da jeg syntes det er viktig å kunne være forberedt på det meste om det skulle dukke en utfordring/ konkurranse opp. Øktene mine vil ha litt olympiske løft, CrossFit, styrkeløft elimenter i seg, men mye mer fokus på bygging nå fremover.
Kosten vil bestå av reine produkter, men litt mer fri form enn tidligere. Om jeg vil kose meg med noe godt skal jeg det og mengden mat skal litt opp. Per dags dato ligger jeg på ca 3000-3500kcal og da er vekten helt stabil på 85kg. Sist jeg bulket opp låg jeg på 5500-6000 kg og da klarte jeg nå 100kg, men det var hardt. Ble så sykt mat lei og måtte ha mutantmass for å få i meg nok kcal på slutten av perioden. Da var fett% på ca 19% og følte meg "feit". Nå vil jeg holde meg under 15% om mulig. Så mye reinere mat denne gangen og ingen shakere. Kun mat.

Om du vil følge med på utviklingen på snap og insta er det bare til å følge meg:
Snap: danhyl91
Insta: DanielHylland

Utlogget annashetty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Let the gains begin.
« #1 : 12. august 2019, 06:47 »
takk for at du delte
happy wheels

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!