Skrevet av Emne: Nå er magen slapp gitt  (Lest 5395 ganger)

Utlogget DagEivind

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Nå er magen slapp gitt
« : 10. oktober 2016, 17:18 »
fett blir ikke bare erstattet av muskler... Desverre.
Har trent masse og godt ned mye, men har veldig mye løs hud på magen. Noen som har noen tips? Har sikkert en hudfold på 20 cm...

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Nå er magen slapp gitt
« #1 : 14. oktober 2016, 10:31 »
Jeg er ingen fysiolog, kun aktiv utdøver (tidligere!). Allikevel kan jeg bekrefte at fett aldri vil kunne bli til muskler. Det er omtrent like sannsynlig som at en appelsin vil bli til et eple.
Fettcellene vokser eller krymper i størrelse og du har tydeligvis gjort en meget god jobb for å få de til å krympe i størrelse!

Når det gjelder hudfolden din, så spørs det om dette ikke er noe som må gjøres kirurgisk. Du kan prøve å få gjort det gjennom fastlegen din. Da er det viktig å legge vekt på at dette er svært reduserende for livskvaliteten din at du har denne hudfolden og at det f.eks hindrer deg i dagliglivet ved at du ikke vil bade i bar overkropp osv. Da KAN du muligens få dekket det av det offentlige. Alternativ nummer to er å bekoste det selv hos en privatklinikk.
Jeg tviler på at en så stor hudfold vil gå seg til av seg selv.
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!