Skrevet av Emne: beholde litt store lår, men få tynnere og smalere mage.  (Lest 3749 ganger)

Utlogget trainnord

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

hei Smiley jeg trenger litt tips og råd. Jeg har lyst til å trene magen og rumpa som fokus, der jeg vil ende opp med å ha smalere midje og tynnere mage - litt større rumpe men beholde litt fyldige store lår. Er det noen øvelser jeg kan gjøre for å få til dette resultatet? Vet så klart det tar tid og det har med hvilken mat man spiser også men jeg lurer på hvilke øvelser det er som passer, både med og uten vekter. Også så klart om løping/gåing ute er noe som passer seg fint, så er det fint om dere kan si det også. Tusen takk på forhånd.

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Gode øvelser for mage: Magerulle, slyngetrening for mage, magecrunch i kabeldrag.
Gode øvelser for lår/rumpe: Hip thrust eller kettlebell sving, knebøy, rumensk markløft, splitknebøy, gående utfall.
Ville prioritert et fokus på styrketrening og kosthold for å forme kroppen og kun supplert med kardiotrening. Korrekt utført styrketrening, spesielt med baseøvelser(flerleddsøvelser) krever at midjeområdet involveres og det gir deg derfor super magetrening. Unngå twistøvelser med vektmotstand på mage for å unngå å bygge på midjen.
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!