Skrevet av Emne: Hjelp! Bulken er ute av kontroll!  (Lest 6822 ganger)

Utlogget Mr.M

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp! Bulken er ute av kontroll!
« : 04. november 2016, 06:49 »
Hello! Jeg er en mann i 20-årene som startet opp å trene styrke i høst etter et lengre avbrekk på grunn av en ryggskade og pga mangel av motivasjon. Jeg har 4-5 års erfaring med styrketrening og kosthold. Jeg har tidligere vært rimelig sterk og jeg har alltid hatt en atletisk kropp.

Nå i høst startet jeg opp en rimelig lite gjennomtenkt bulk. Meal-prepp var på plass og jeg er kjempemotivert, men jeg har skutt av meg foten. Å legge på meg litt pondus var noe jeg ikke har vært redd for i og med at jeg ville bygge, bygge og bygge.....

 Problemet er at nå er det ganske ute av kontroll og jeg er litt stressa. Magen har blitt i overkant stor, hoftene er ute av kontroll og jeg har tilegnet meg et par saftige manboobs... Den bulken jeg startet ble rett og slett et aldri så lite monster. Nå må jeg med! Jeg søker ikke tips til hvordan jeg skal kunne gå ned i vekt etc., men jeg lurer på om noen kanskje har vært i lignende situajon?? Isåfall; hva gjorde dere? Jeg klarer ikke helt og bestemme meg for om det er verdt å gå ned nå som jeg er midt inne i en periode hvor vekta skal opp, eller om jeg rett og slett bare skal ned noen kilo og miste noen måneder med bygging.....

What to do Shocked:o

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Hjelp! Bulken er ute av kontroll!
« #1 : 15. november 2016, 13:17 »
Du bør vel se på hva du får inn av kalorier i forhold til vekten din og hvor mye du trener. Ligger du over det som er et balansekosthold for din nåværende vekt, bør du justere kostholdet noe. Like mye kalorier inn som det du trenger å forbruke. Det er ikke gitt at du må legge på deg masse fett for å bygge volum på muskulaturen. Litt ekstra økning i fett% forventer de fleste på en bulk, men å overdrive gagner ikke nødvendigvis de totale ønskene dine for hva du vil oppnå.
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!