Skrevet av Emne: Long story short  (Lest 6341 ganger)

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Long story short
« : 20. november 2016, 13:02 »
Hei, nok med det.

Alder: 28 (år selvfølgelig, ville vært rart med 28mnd)
Kjønn: Mann
Vekt: 91 kg

Treningshistorie og historie:
28 minus 14 = 14 år med trening. Startet i de aldrene og trente for det meste styrke og kampsport alle årene. Trente fotball og håndball også i 2 år, skulle ønske jeg ikke gjorde det siden to kne skader hendte gjennom det. Ene kneet er knekt, gratulerer til meg og den andre opererte jeg for menisk (hvem har ikke det problemet). Long story short, jeg har gått igjennom flere skader og en sykdom som tok knekken på meg i noen år, men så lenge det er blodstrøm i hjertet mitt så gir jeg ikke opp. Gi opp kan jeg gjøre i graven. Nok med det, cry me a river...

Uansett, jeg trener få øvelser siden jeg har prøvd ut de "aller" fleste øvelser som finnes og fant ut tydelig hva som fungerer for meg og hva som jeg elsker. Min treningsfilosofi er simpel: "Tungt, høy intensitet og fun!" Hvis jeg ikke har det gøy med treningen, enten ved gode hodetelefoner og bra musikk, eller område, eller øvelser eller what ever så gidder jeg ikke å trene...  Grin

Hovedøvelser jeg trener:
1. Markløft, Markløft og Markløft <3
2. Og resten av øvelser gidder jeg ikke å nevne en etter en, det vil komme tydelig gjennom loggene.




Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Oppdatering av dagens økt
« #1 : 21. november 2016, 20:47 »
Dette er en av markløft øktene mine, som utførtes i dag. Det er fokus på styrke, utholdenhet og fun!


Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Sv: Long story short
« #2 : 23. november 2016, 16:15 »
I dag ble det Kardio i 45 min, er knekt i dag...
Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Sv: Long story short
« #3 : 25. november 2016, 13:00 »
Så da ble det knebøy i dag, etter 1,5 år i dvale fra knebøy begrunnet skade. Det gikk veldig greit. Løftet ikke tungt siden det er første knebøy etter 1,5 år. Trente deretter militærpress og hantelpress for skuldrene.

Knebøy:
1x5 30kg
1x5 60kg
2x5 90kg

Militærpress:
1x10 30kg
1x10 60kg
1x5 80kg

Hantelpress (skuldre)
3x10 25kg

Tokk en dusj på treningsenteret, i siste sekundet av dusjen så kuttet vannet haha, heldig jeg var da Cheesy
Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Sv: Long story short
« #4 : 26. november 2016, 19:58 »
Fra i dag tar jeg 2 uker fri begrunnet reise og andre ting. Men skal fortsette å trene hjemme uten vekter Wink
Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Utlogget Interaction worker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • Det er hardt arbeid, thats it!
Sv: Long story short
« #5 : 13. desember 2016, 10:24 »
Da er jeg tilbake fra ferie, trening starter opp igjen i morgen får jeg håpe Smiley
Jeg velger å gjøre ting som du ikke vil, så jeg kan fortsette å gjøre de tingene du ikke kan.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!