Skrevet av Emne: Treningsprogram/kostholdsprogram TRENGER RÅD!  (Lest 5651 ganger)

Utlogget Hellafoxxy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Treningsprogram/kostholdsprogram TRENGER RÅD!
« : 27. november 2016, 20:43 »
Hei alle sammen!

Dere er sikkert drita lei alle nybegynnere og *skalhasixpackpå2dager* tråder som kommer opp her, men la meg begynne med å si at jeg er svært dedikert! Jeg har trent nå av og på de siste 5-6 årene, mest fotball, jogging og generell utholdenhetstrening. Men plutselig i midten av 2015 ble jeg sengeliggende pga. brudd i ryggen, og med det kom også kiloene "krypende". Jeg la på meg en god del, da genene mine og det generelle kostholdet mitt dessverre ikke var bra nok. Jeg har nå lagt på meg rundt 15kg, og er selvfølgelig lite stolt av mine prestasjoner. Har også fått kommentarer fra både kjæreste og venner at jeg burde starte opp igjen med treningen, så her er jeg! Jeg er nå 100% rehabilitert for skaden, og har ingen store hindringer eller unnskyldninger for ikke å gå ned i vekt.

Mine spørsmål til treningen jeg skal starte med er ganske basic. Da jeg trente var det for å holde meg i form, og hadde ett relativt 50/50 sunt/usunt kosthold, men levde godt med det den gang. Jeg lurer derfor på om noen har gode tips til treningsprogrammer og kostholdsprogrammer. Gjerne ett kostholdsprogram som jeg kan kombinere med dama, da økonomien er skrall etter min tid inn og ut av sykehus. Jeg ønsker tips her da jeg ikke har kompetanse selv, og ikke har råd til en PT. Jeg ønsker som alle andre ett program som gir en relativ hurtig vektnedgang, men er 100% inneforstått med at jeg må være tålmodig, dedikert og ikke minst ha viljestyrke. Jeg håper at noen har ideer og tanker de vil dele med seg, slik at jeg kan gå på stranden i sommer uten skam!  Smiley

Jeg kan slenge med at jeg er 24 år gammel, 1,80 høy og veier 101kg. Jobber daglig i byggebransjen, og kan forhåpentligvis snart si at jeg har en aktiv livsstil.

På forhånd, takk.

Gå til:  

Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019248

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.
Se studien.
Her ser du 45 forskjellige idretter med trente kropper.