Skrevet av Emne: Legge på meg!  (Lest 5484 ganger)

Utlogget Wilson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Legge på meg!
« : 24. desember 2016, 09:14 »
Hei!
Jeg skal begynne å trene styrke på nyåret og trenger derfor noen råd. Jeg er nesten to meter høy, men veier bare litt over 70 kilo... lurte derfor om noen har noe råd om kosthold og treningsplaner for å legge på meg?

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Legge på meg!
« #1 : 29. desember 2016, 11:44 »
Øk inntaket gradvis. så du ikke blir lei. Spis kjøtt, fisk, egg og bruk vegetabilske oljer. Rapsolje er nøytral i smak og kan tilsettes i detmeste du spiser. Avokado er en energibombe fylt med gode fettstoffer. Spis brød, ris sammen med kjøtt og grønnsaker hver dag. En god porsjon havregrøt(150-200gr) med rosiner og banan til frokost er en solid start på dagen. Har du testet stoffskiftet ditt? Du veier veldig lite i forhold til høyden din ja. Planlegg kostholdet slik at du slipper å stresse med å lage mat til hvert eneste måltid.
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget misiepysie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Legge på meg!
« #2 : 11. januar 2017, 15:22 »
det viktigste er konsistens

Utlogget Rayman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Strongmannerd
Sv: Legge på meg!
« #3 : 21. januar 2017, 22:05 »
Få i deg mer kalorier! Rett og slett...
Kjøtt, egg og fisk. Proteinshake med helmelk eller kefir +en banan eller to etter trening kan være et godt tips for å komme i overskudd og begynne å øke i vekt.
First they ignore you; then they mock you; then they punish you; then you win." Mahatma Ghandi Indian independence leader

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.