Skrevet av Emne: Problemer med å spise nok  (Lest 2814 ganger)

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Problemer med å spise nok
« : 10. januar 2017, 12:32 »
Hei, som tittelen sier så sliter jeg med å få spist nok, jeg er 195cm, 130kg, jeg er relativt kraftig bygd, jobber som murer, og trener 5 ganger i uken. som du ser så trenger jeg ca 2500-3000 kcal om dagen for å gå ned 1kg i uken, men jeg sliter veldig med å få i meg mer en 1500 kcal på en god dag, mye pga jeg ikke ser frem til et måltid med kyllingfilet tørr kjedelig ris og grønnsaker.

her er hva jeg har/kommer til å spise i dag, tatt fra myfitnesspal appen min.
Frokost: 50g familieskinke, 300g hele egg, 80g cottage cheese
Lunsj: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
Middag: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
Snacks: Diet pro 80g(star nutririon protein pulver) gresk yoghurt 125g, 1 banan
Total: 1657kcal 97g karbo, 59g Fett, 180g Fett.

Trente bein, og forbrente 594kcal i følge polaris m400 med pulsbelte.

Jeg skjønner at jeg må sette inn flere komlekse karbohydrater i dietten, jeg merker mot slutten av harde trenings økter som jeg har rett etter frokost at jeg begynner å svimle og blir kvalm, så da tenker jeg det er mangel på karbs i frokosten som gjør dette, når jeg kommer hjem tar jeg meg en banan og protein shake, og dette virker å hjelpe med kvalmen.

Håper noen har gode råd til å enten gjøre middagen mer spennende, elller kanskje har bedre allternativer.

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Problemer med å spise nok
« #1 : 10. januar 2017, 12:35 »
får ikke redigert tråden, men jeg mente 30g ris til middag og lunsj

Gå til:  

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201939

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019249

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.
Se studien.