Skrevet av Emne: Problemer med å spise nok  (Lest 3322 ganger)

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Problemer med å spise nok
« : 10. januar 2017, 12:32 »
Hei, som tittelen sier så sliter jeg med å få spist nok, jeg er 195cm, 130kg, jeg er relativt kraftig bygd, jobber som murer, og trener 5 ganger i uken. som du ser så trenger jeg ca 2500-3000 kcal om dagen for å gå ned 1kg i uken, men jeg sliter veldig med å få i meg mer en 1500 kcal på en god dag, mye pga jeg ikke ser frem til et måltid med kyllingfilet tørr kjedelig ris og grønnsaker.

her er hva jeg har/kommer til å spise i dag, tatt fra myfitnesspal appen min.
Frokost: 50g familieskinke, 300g hele egg, 80g cottage cheese
Lunsj: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
Middag: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
Snacks: Diet pro 80g(star nutririon protein pulver) gresk yoghurt 125g, 1 banan
Total: 1657kcal 97g karbo, 59g Fett, 180g Fett.

Trente bein, og forbrente 594kcal i følge polaris m400 med pulsbelte.

Jeg skjønner at jeg må sette inn flere komlekse karbohydrater i dietten, jeg merker mot slutten av harde trenings økter som jeg har rett etter frokost at jeg begynner å svimle og blir kvalm, så da tenker jeg det er mangel på karbs i frokosten som gjør dette, når jeg kommer hjem tar jeg meg en banan og protein shake, og dette virker å hjelpe med kvalmen.

Håper noen har gode råd til å enten gjøre middagen mer spennende, elller kanskje har bedre allternativer.

Utlogget stianr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Problemer med å spise nok
« #1 : 10. januar 2017, 12:35 »
får ikke redigert tråden, men jeg mente 30g ris til middag og lunsj

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.