Skrevet av Emne: Trener og endret kosthold-> ingen reduksjon  (Lest 4308 ganger)

Utlogget Pyså

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trener og endret kosthold-> ingen reduksjon
« : 18. januar 2017, 13:40 »

Ja da var det min tur.

Jeg er en jente på 30år som har trent jojo i flere år. vekt: 85kg høyde:160.

Har trent kontinuerlig siden oktober 2016. 3dager i uken med styrke (mandag tirsdag torsdag, rygg/skuldre, bein/mage, bryst biceps triceps). Jeg jogger også 2 dager i uka. Jeg har en veeeldig stillesittende jobb. Vi har også to hunder, som jeg er ute med daglig. Lengre turer på dagene uten trening/jogging.

Jeg startet trening/aktivitet 5 dager i uken i oktober, men var nok for slepphendt med maten, kunne lett ligge på 12-1400 på en dag, og 2500 en annen, ingen telling, og ingen oppfølging men ett lite forsøk på å holde det noen lunde sundt.

Det var ingen endring i "fasong", og veldig lite utvikling i styrke. Min samboer begynte å regne litt på kostholdet og sa jeg spiser for lite. Jeg ligger nå på 1800kcal på treningsfrie dager 21-2200 på treningsdager. 110++gr protein 60ish gram fett,resten karbs. Prøver å få mest mulig fra naturlige kilder. Tar også omega 3, multivitamin og kreatin.

 

Så, til spørsmålet. Nå har jeg ligget på 1800kcal i ca 3 uker, jeg har mer energi, går opp i styrke og opp i humør.. Men også opp i vekt og opp i størrelse (måler med målebånd ca 2 ganger i mnd. arm hals mage hofte rompe lår).

Hvor lang tid vil det ta før kroppen min innser at jeg ikke skal slutte å "fore" den ift aktivitetsnivå?

Når bør jeg kunne se reduksjonen jeg jobber for? Gjør jeg totalt feil??

Nå er det mange år siden jeg har vært tilfreds med meg selv, så noe ønske vekt har jeg ikke. jeg ønsker å være tilfreds med kroppen, om det er på 65 eller 75kg bryr meg ikke. Jeg er veldig glad i å trene tung styrke, og ønsker å bli sterkere.

 

Håper noen kan hjepe Smiley

Og på forhånd takk.

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.