Skrevet av Emne: Geriljacardio- deffing  (Lest 2575 ganger)

Utlogget jr123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Geriljacardio- deffing
« : 05. april 2017, 19:37 »
Hei!

Etter påske skal jeg starte på en 8 ukers deffeperiode der jeg vil gå ned så mye som mulig i fettprosent uten å miste muskelmasse. Har tenkt å variere styrketreningen etter hva jeg har lyst til å trene, og har bestemt meg for å kjøre cardio hvertfall 3-5 ganger per uke.
Det jeg lurer på er om det kan bli for mye med å kjøre geriljacardio 2-3 ganger i uken etter styrketrening? Styrkeøkta blir ikke mer enn ca 45min, men kan det bli for mye med gerilja 3 ganger i uka? Stusser litt på det hvertfall i og med at det sikkert krasjer med beintrening om det skulle gjøre noe. Hørt at geriljacardio tydeligvis skulle forbrenne 9 ganger mer enn om du skulle gjort 1 time på tredemølla, så frister jo åpenbart å kjøre det 2-3 ganger i uken Smiley

Håer på svar! Cheesy

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?