Skrevet av Emne: Underskudd eller overskudd under trening  (Lest 3636 ganger)

Utlogget oleks88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Underskudd eller overskudd under trening
« : 05. april 2017, 01:16 »

Hei.

Trener nå X-Size programmet http://fitnessbloggen.no/x-size/ og med dette har jeg et spørsmål: jeg har ligget på 2000kcal, som er 600 under min hvileforbrenning, i ca 1 mnd nå for vekttap mens jeg har trenet et vanlig baseprogram. jeg byttet program forrige uke og lurer på om jeg kan legge meg på 2600 kcal og fremdeles gå ned i fett mens jeg bygger muskler? Vet at protein er alfa omega, og at man bør vel ligge i overskudd for å bygge mest mulig muskler. Det jeg lurer på er hvor bør jeg ligge kcalmessig for å bygge muskler best mulig, men også slik at jeg ikke legger på meg så mye fett. Eller er det ikke mulig? Smiley

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.