Skrevet av Emne: Prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, men kjenner meg utbrent  (Lest 4267 ganger)

Utlogget Berserk90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Jeg holder på å gå ned i vekt, og har en god del igjen før det blir noe særlig bygging.
Jeg er bipolar, og med det følger det også at jeg er veldig ukomfertabel ute blant folk. og spesielt nå som jeg har blitt ganske overvektig. Jeg måtte nylig kvitte meg med bilen og har ikke mulighet til å kjøpe en ny, så jeg måtte slutte på treningssenteret (ettersom jeg alltid trente på kvelden for da var jeg alene) og kjøpte meg en flat benk, noen stenger, vekter og manualer og satte opp min egen lille gym i stuekroken. Smiley
Jeg trener hele kroppen annenhver dag, også går jeg til butikken hver dag som blir en halvtimes tur frem og tilbake. Også har jeg fått satt opp et matprogram og teller kaloriene.
Problemet mitt er at jeg skulle gjerne fått gjort noe mer. noe aktivt for å brenne litt fett.
men jeg er stuck med gåturer og kjenner jeg begynner å bli utbrent av dem. jeg har holdt på 3 måneder nå.
været er utrolig surt også.
hver eneste gang jeg skal trene så må jeg dra frem alt utstyret mitt som står i hjørnet av rommet, og siden hybelen er såpass liten så har jeg ikke særlig plass til nytt utstyr, men jeg har sterkt vurdert en romaskin. (Jeg har skråtak overalt, så det er mest høyden det er problemer med.)
Hva tror dere ville vært den beste investeringen? Innendørs treningssykkel? Romaskin? Eller noe annet?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!