Skrevet av Emne: Trene kjerne muskulatur å trenger noen tips fra dere :)  (Lest 1866 ganger)

Utlogget mrsantacruzltc

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei alle sammen Smiley
jeg er litt usikker på om jeg poster dette på rett plass, så dere får ha meg unnskyldt Smiley. Men uansett så håper jeg at noen kan gi meg noen tips. Smiley
Jeg driver i all hovedsak med sykling å topptur (randonee ski) løper også en del. Jeg har vært litt overvektig i flere år, men nå som jeg har drevet med sykling å andre aktiviteter så har man jo begynt å komme i ok form, å det er jo bare herlig. Men nå skal jeg begynne å trene litt kjernemuskelnatur. Jeg har sett meg ut tre øvelser som jeg skal begynne med. Det er armhevinger, planken og ab wheel. Men det er her jeg kan trenge litt tips fra dere. Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, tenker da på hvor mange dager i uka og antall repetisjoner. Det som jeg begynt med selv er, ab wheel 3 x 15, planken 3x 1minutt og armhevinger der har jeg kjørt 4 repetisjoner. Trur jeg klarer ca 25 armhevinger hvis jeg presser meg. Ser dette fornuftig ut?  også lurer jeg på hvor mange ganger i uka skal jeg trene disse øvelsene? Jeg tar disse øvelsene om morgenen, for på kvelden så er det ut å sykle. Kan man kombinere trene kjerne muskulatur om morgenen å sykle om kvelden? . På onsdag så bruker jeg å trene intervall. Jeg har ingen planer om å kjøpe medlemskap hos et treningstudio så derfor velger jeg ut disse øvelsene som jeg kan gjøre hjemme. Hvis det er noen andre øvelser som dere mener jeg heller burde ta så si ifra.

Tusen takk for alle tips Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!