Skrevet av Emne: Grønnsaker og frukt for muskelvekst  (Lest 4485 ganger)

Utlogget Arnoldmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« : 08. april 2017, 13:52 »
Hvor viktig er egentlig grønnsaker for muskelvekst? Ja, det er mye vitaminer osv i det, men det er vell det? Om man også tar vitamintilskudd så vill vell ikke grønnsakene utgjøre noe annet at man blir litt mer mett?

Utlogget JHenriksen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #1 : 28. april 2018, 13:30 »
Frukt og grønnsaker fungerer antiinflammatorisk, og vil derfor raskere roe ned betennelser etter trening. Du vil dermed restituere raskere slik at du kan trene hardere og oftere.

Frukt og grønnsaker styrker også immunforsvar, slik at du får færre sykedager (flere treningsdager).

Utlogget Vidars PT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #2 : 23. august 2018, 12:21 »
Det viktigste du trenger. Du trenger kun å spise variert plantebasert pluss ta b12 tilskudd jevnlig. Unngå all animalsk produkter om du klarer.

Gå til:  

Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191815

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.

Slik gjør du grillmåltidet sunnere

Kosthold09.08.2019181

Sjekk matbyttene du bør gjøre i sommer