Skrevet av Emne: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?  (Lest 1746 ganger)

Utlogget ggb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« : 11. april 2017, 18:07 »
Da tenker jeg på whey, creatine og bcaa.

Når bør man ta det og hvor mye anbefaler dere? Det er ganske lite som er anbefalt på produktet.

Utlogget HildeLouise

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« #1 : 20. april 2017, 10:40 »
Hei,

Ser det ikke er noen som har svart, så tenkte jeg kunne dele min erfaring. Da jeg gikk på creatine ble jeg ofte svimmel og en gang imellom litt dårlig. Jeg endte derfor opp med å gå ned på den anbefalte dosen, for å unngå bivirkningene. Jeg er også liten (163/55kg). Ville nok anbefale å følge anbefalingene på produktet og heller justere det, så det passer deg. Selv om jeg nedjusterte kunne jeg fortsatt merke effekten.   

Utlogget EJsDuLk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Nar og hvor mye kosttilskudd bor man ta
« #2 : 10. januar 2019, 15:35 »
Here there can not be a mistake?

Gå til:  

En dramatisk ulykke snudde livet hennes opp-ned. Hun måtte lære å spise, gå og prate på nytt!
Knestående øvelser trener beina effektivt og er en fin variasjonsmulighet.
Du trener mye, men drikker også alkohol av og til. Vil det påvirke resultatene?
Se reaksjonene når dette fitnessparet gikk på trening med bare bodypaint.
Har du oppblåsthet, rumling, treg fordøyelse, eller forstoppelse - det kan skyldes maten du spiser.