Skrevet av Emne: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?  (Lest 2396 ganger)

Utlogget ggb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« : 11. april 2017, 18:07 »
Da tenker jeg på whey, creatine og bcaa.

Når bør man ta det og hvor mye anbefaler dere? Det er ganske lite som er anbefalt på produktet.

Utlogget HildeLouise

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« #1 : 20. april 2017, 10:40 »
Hei,

Ser det ikke er noen som har svart, så tenkte jeg kunne dele min erfaring. Da jeg gikk på creatine ble jeg ofte svimmel og en gang imellom litt dårlig. Jeg endte derfor opp med å gå ned på den anbefalte dosen, for å unngå bivirkningene. Jeg er også liten (163/55kg). Ville nok anbefale å følge anbefalingene på produktet og heller justere det, så det passer deg. Selv om jeg nedjusterte kunne jeg fortsatt merke effekten.   

Utlogget EJsDuLk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Nar og hvor mye kosttilskudd bor man ta
« #2 : 10. januar 2019, 15:35 »
Here there can not be a mistake?

Utlogget Henrikhes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Når og hvor mye kosttilskudd bør man ta?
« #3 : 03. november 2019, 14:40 »
Det er usannsynlig at i noen landbaserte kasinoer du kom til for første gang, vil du bli gitt $ 2000 i chips som en velkomstbonus på $ 1000. Men i nettcasinoer skjer dette nesten hver eneste sving https://syndicate.casino!  Her prøver hver institusjon å lokke kunder med interessante og lønnsomme kampanjer, takket være hvilken spilleren har bedre sjanse for å lykkes.

Gå til:  

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019353

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019139

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.