Skrevet av Emne: Trent styrke med PT i 10 uker, men fått økt fettprosent og mindre muskelmasse!  (Lest 2860 ganger)

Utlogget newin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Yes, dere leste riktig.  Ohmy

Hadde fettprosent på 19 da jeg begynte, nå er den på 20,5.
Veide 63,2 da jeg begynte, nå er vekten på 62,1 (vekten er ikke viktig, ble bare veldig overrasket da jeg forventet at den skulle gått opp)
Hadde 50,75 i muskelmasse før jeg begynte med PT, nå er den 49.

Er 175 høy, ikke trent særlig styrke før, men hatt en slank og "vanlig" atletisk kropp av mye langrenn og løping.

Så, alt har gått i motsatt retning enn hva jeg hadde forventet.

Jeg har ingen fitness-planer akkurat, kun bli sterkere og få mer muskler.
Trener fire dager i uka, to løpeøkter (1 x intervall og 1 x langkjøring) og to styrkeøkter med PT.

Utlogget MarieNK

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Da tror jeg du må se på kostholdet ditt.

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.