Skrevet av Emne: Lifechanging moment  (Lest 5728 ganger)

Utlogget Berserk90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Lifechanging moment
« : 25. april 2017, 09:57 »
Siden dette er et åpent forum, tenkte jeg å starte med den størse "oppvekkeren" jeg noen sinne har hatt.
Jeg har alltid vært veldig interessert i historie, og spesielt andre verdenskrig.
Hvis noen har spørsmål om det emnet så har jeg alltid svaret.

For noen måneder siden så jeg noen artikler om "høyre-ekstreme" grupper som marsjerte for et eller annet, så jeg bestemte meg for å sjekke ut hva slags gruppe dette var. Og det meste jeg leste på siden deres var fornuftige ting jeg kunne si meg enig i.
Plutselig dukket det opp. "Bøker om hvordan holocaust bare var tull".
Og der gikk det over streken for meg.
Med all interessen min for andre verdenskrig, så er holocaust et faktum.

Senere, kanskje en måned siden mens jeg så dokumentarer om krigen på youtube så kom jeg over en video som skulle "knuse myten" om holocaust i Auschwitz, så jeg tenkte å se hvor langt på jordet det var.
Det var det mest fantastiske jeg noen gang har sett. Først da innså jeg at jeg har aldri satt et spørsmål ved det, ettersom det har blitt printet inn overalt.
Og jeg fortsatte å se videoer, jeg gjorde research på egenhånd og all fakta pekte på at det ikke stemte. Det eneste som talte imot var utvalgte historier fra utvalgte vitner. Dvs. at bare de vitnene som fortalte noen av historiene ble valgt ut. Resten fortalte akkurat det bevisene viste, ellers så var det historier som var helt på jordet. Som at en bjørn og en ørn fikk en fange om dagen, og en berg og dalbane-lignende greie som kastet fanger inn i ovnen.
hvor ble 6 millioner jøder av? antallet har blitt nedjustert i alle konsentrasjonsleirene med vanvittige nedjusteringer, men samtidig er det totale antallet 6 mill.
tyskland hadde et program som sendte jøder til palestina hvor de startet opp Israel.
andre flyktet. mange døde av ting som alle døde av under krigen, og mange fanger (jøder og andre) døde i leirene av sykdommer spredt av lus.

Så fort man stiller spørsmål ved det hele så er det eneste svaret skyldfølelse. 'ingen har noe svar annet enn ting de har hørt.

Dette snudde hele verden på hodet for meg, og siden 99% aldri vil sette seg inn i det på egenhånd, så er det nesten ingen som faktisk vil vite sannheten.

Utlogget sumanthablack123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Lifechanging moment
« #1 : 15. mai 2017, 13:39 »
Hiii... dear.. If you need any help regarding Microsoft Windows Support Number UK or Windows Contact Number then please contact me.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!