Skrevet av Emne: Bygge bryst  (Lest 4504 ganger)

Utlogget byggmax

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Bygge bryst
« : 03. mai 2017, 20:06 »
Hei.

Trenger noen råd og tips fra folk som vet hva di prater om.

Overall er jeg godt trent føler og hører jeg. Men sliter en del med brystet. Har jeg alltid gjort. Og jo større jeg blir jo større blir det ytre bryst. Fra skuldra og ned alså. Fysioterapeuten min sier det samme. Har også litt traktebryst. Ikke overdrevent men nok til at det er et lite søk og ca 3 cm mellom brystmusklene. Jeg mangler veldig mye oppe og indre. Ser nesten ut som jeg har pupper selv om det er rein muskel. Har jo litt fettprosent så klart men det er en stor muskel under der.  Når jeg går i t skjorte ser det ut som jeg har det heftig brystet men når jeg tar den av meg ser det litt ut som puppa til eksen min liksom. 400 gram i hver Tongue Hehe.

Det jeg lurer på er. Hva slags øvelser burde jeg slutte med og ville burde jeg fokusere på?


Utlogget yeahbuddy3614

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Bygge bryst
« #1 : 04. mai 2017, 12:49 »
Det første jeg tenker er at du burde fokusere mer på skuldre. Greit nok, kanskje det går an å fokusere på visse deler av brystet litt mer, men større skuldre i forhold til bryst vil sannsynligvis få overkroppen til å se mer balansert. Om du ikke har stående press, sittende press, millitær osv, så ville jeg tatt in det i programmet. Om du trener overkroppen 3 ganger i uken, begynn med en skulderøvelse 2 av de 3 dagene og kjør mer sett totalt i løpet av uken på vertikale pressvarianter enn på horisontale pressvarianter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!