Skrevet av Emne: Muskelsammentrekninger  (Lest 3298 ganger)

Utlogget bangjacobs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Muskelsammentrekninger
« : 08. mai 2017, 15:54 »
Hei. Har trent i flere år, litt av og på. I perioder med mye trening og høy framgang, opplever jeg en haug med muskelsammentrekninger. Dette skjer både dager jeg trener, men også på fridagene. Jeg opplevde det første gang for noen år siden, da var det kun i brystet. Nå får jeg det i både rygg og bein også. Det skjer oftest hvis jeg for eksempel sitter med armene i kryss, for så å trekke fort ut. Det synes også, det er som om alle muskelfibrene beveger seg i horisontale linjer, ser helt sykt ut. Roll Eyes

Det virker tilsynelatende ikke farlig på noen som helst måte, lurer bare på hva det kommer av. Det virker som det skjer spesielt mye der det har skjedd relativt store forandringer over kort tid.

Utlogget annashetty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Muskelsammentrekninger
« #1 : 09. august 2018, 11:02 »
Your articles are really amazing and I got a lot of information and guidance reading them. 
driving directions

Utlogget arianapham

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Muskelsammentrekninger
« #2 : 04. desember 2018, 05:35 »
The article is very useful for us, please to be updated daily  youtube for android tv  and  youtube video converter

Utlogget alanabui

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Muskelsammentrekninger
« #3 : 07. desember 2018, 06:10 »
I really like your website and specially this post and that's the reason I am commenting here MangaFox

Utlogget annashetty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Muskelsammentrekninger
« #4 : 09. juli 2019, 08:57 »
Thanks for this wonderful article and continue sharing more topics like this.
run 3

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201964

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191818

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.