Skrevet av Emne: Please hjelp meg.. mister motivasjon  (Lest 4836 ganger)

Utlogget Katta87

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Please hjelp meg.. mister motivasjon
« : 22. mai 2017, 11:06 »
Okei. Sikkert mange som sier dette men jeg trener 3 dager i uken og spiser riktig og går ikke ned i vekt. Jeg bruker fitbit og har god kontroll på hva jeg skal spise og gjøre. Spiser ikke for lite heller.
Jeg har trent 2-3 dager i uken siden februar og lagt om kostholdet. Og vekten står BOM stille. Ikke snakk om en kg ned engang. Ja massen min har nok endret seg noe iom at jeg har blitt strammere men sååå mye muskler har jeg ikke klart å legge på meg.
Jeg har hatt lett for å redusere vekt ol før via trening og kosthold. Men etter at jeg måtte gå endel mnd på cipralex så gikk jeg opp 13 kg på 7 mnd. Jeg sluttet på disse i desember men virker som om de har gjort noe med kroppen. Jeg vet ikke. 
Men er dt andre grunner til at kroppen ikke responderer på trening og kosthold?
Jeg trener for det meste bodypump/styrke + andre fatburn øvelser som å gå i fjell/bratte bakker/ dykkel ol. Kan noen gi meg noe tips eller noe som helst  Embarrassed

Utlogget slz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

  • Ka du trur?
Sv: Please hjelp meg.. mister motivasjon
« #1 : 24. mai 2017, 00:11 »
Du sier du har blitt strammere og mest sannsynlig økt i muskelmasse, husk at muskler veier mer enn fett, ca. 20 % om jeg ikke husker helt feil. Når du driver mer styrketrening, ville jeg heller fokusert midjemål i stedet for å kun fokusere på hva vekta sier.

Men når jeg skal ned i vekt, er det 2 enkel ting jeg gjør. Mer cardio, gjerne hverdag. 1 timers rolig gange gåtur ute i naturen, eller 30 min på mølla. Spiser også mindre kalorier på kveldene, og drikker mye vann.

Resultater kommer ikke over natta, STÅ PÅ!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!