Skrevet av Emne: Trenger virkelig hjelp før jeg går bananas - vektnedgang  (Lest 5214 ganger)

Utlogget snic

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

 Dette blir langt, men ønsker å få med mest mulig informasjon.

I 6 uker nå har jeg spist ca 1200 kcal, og jogget minimum 30 minutter annenhver dag, pluss noe enklere styrke (funky gine sitt lavterskel opplegg i det siste) Jeg går minimum 20 000 skritt om dagen, men ofte 30 000.  Jeg går ofte lange turer de dagene jeg ikke jogger, gjerne 1 mil inkludert utfall innimellom (dette er utenom 20 000 skritt, de går jeg til og fra jobb) Jeg byttet jobb for ca 3 mnd siden, da økte jeg skrittmengden fra ca 7000 skritt til minimum 20 000 skritt om dagen.

Det kan til tider være vanskelig å spise 1200 kcal, i går spiste jeg ca 800 kcal, og det blir noen sånne dager i løpet av en uke. Men, i helgen spiser jeg gjerne litt mer, kanskje 2000 kcal. Jeg spiser ikke mye salt. Dagens meny starter med 1 knekkebrød med kalkunpålegg og agurk, og en gulrot. Lunsj er det samme men 2 knekkebrød. Middag pleier å være vanlig middag man finner i de fleste husholdninger, grillet mye i det siste, så mye salat. Jeg teller kca, men ikke alle. Altså om jeg spiser 1 eple så teller jeg nødvendigvis ikke det- men det er kun frukt og grønnsaker jeg innimellom ikke teller, og det er ikke ofte..  Jeg drikker ikke på meg kcal, vann og lettbrus er det det går i.

Vekten vakler mellom 99 og 100 kg.. jeg går ikke ned noen ting, veier meg hver dag Jeg har lavt stoffskifte- tar 200 moh levaxin om dagen.  Jeg har aldri slitt sånn med å gå ned i vekt før. .

Hva gjør jeg galt? Veldig takknemlig for alle tips jeg kan få!

Utlogget Quiztaffa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hvor lenge har du opplevd at vekten har stått stille?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!