Skrevet av Emne: HIIT trening.  (Lest 2278 ganger)

Utlogget Lie83

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

HIIT trening.
« : 14. juli 2017, 22:15 »
Hallo.

Noen som har erfaringer med HIIT trening på f eks Barry Bootcamp, hvor det kjøres 50/ 50 cardio og styrke.

Hva kan man forvente seg av å kjøre et slik program 3 ganger i uken, om man kombinerer dette med et kosthold som innholder mye rugsprø, makrell i tomat, tunfisk, eple, kylling, laks på ca 1800 kcal om dagen.

Vil man kun holde seg i "god" form uten noen form for markert kropp, eller vil man få vekk underhudsfettet og dermed få mer markerte muskler?

Mvh Lie83



Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?